Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2022

Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΙΕΡΈΑ:




 «Ένας νεαρός άνδρας μου τηλεφωνεί επειγόντως ένα βράδυ:
 - Πατέρα, έλα γρήγορα, γιατί ο πατέρας μου πεθαίνει!  

 Πετάω ένα παλτό στον εαυτό μου, πάω  στο αυτοκίνητο.
 Μετά από 10 λεπτά, φτάνω.  Ο καημένος πάλευε τρομερά, φώναζε, αμυνόταν  με τα χέρια του, έτριξε τα δόντια του, χτυπούσε τον αέρα με τις παλάμες του...
 Πλησίασα δειλά και τοποθέτησα τον πετραχήλι μου στο στήθος του.  Ο ετοιμοθάνατος έπιασε το πετραχήλι και προσπάθησε να σηκωθεί.  Με δυσκολία συγκρατώ τον εαυτό μου να μην πέσω στο κρεβάτι.
 Ο άντρας ψιθυρίζει σπασμωδικά:
 - Πατέρα, προστάτεψε με!
 - Από ποιόν  - Λέω.
 - Από τόν διάολο.  Δεν το βλέπεις;
 Ανατριχιάζω, τον ευλογώ και φυσάω πάνω του.  Με πονούσε ο λαιμός από το  βάρος 70 κιλών.  Ο άντρας ανοίγει τα μάτια του και ηρεμεί:
 - Σε ευχαριστώ, Πατέρα!  
 Τον εξομολόγο γρήγορα .  Μετά πάω σπίτι.
 Δέκα λεπτά αργότερα, ο νεαρός με φωνάζει:
 - Πατέρα, πέθανε ο πατέρας!  Γύρνα πίσω και κάνε τις προσευχές σου.

 Αναρωτιέμαι: Κι αν άργησα 5 λεπτά;;;».

 Πατήρ Ιωάννης Ιστράτη - Κωνστάντζα


Δεν υπάρχουν σχόλια: