Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

ΓΕΡΩΝ ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ."" Ζούσα προσευχόμενος, θρηνούσα για χρόνια, και παράλληλα είχα δεκατέσσερα μικροδιακονήματα της Μονής στους ώμους μου. "






" Ζούσα προσευχόμενος, θρηνούσα για χρόνια, και παράλληλα είχα δεκατέσσερα μικροδιακονήματα της Μονής στους ώμους μου. Και τα δεκατέσσερα αυτά διακονήματα που μου ανέθεσαν δεν με εμπόδιζαν να ζώ αδιάκοπα 'νοερώς' με τον Θεό, διότι όλα τα έκανα από υπακοή. Με καλή συνείδηση αλλά και απροσπάθεια. 


Δέν ήμουν προσκολλημένος σε τίποτε, και ο νούς μου μπορούσε να είναι ελεύθερος, παρ' όλο το πλήθος αυτό των μικροαπασχολήσεων και εργασιών. Όλα αυτά που ανέφερα είναι δυνατά, και εγώ βεβαίως προσεύχομαι γι' αυτά, αλλά και εσείς προσευχηθείτε να μας δώσει ο Θεός τη δυνατότητα να συνδυάσουμε τη θεωρία του μεγαλείου Του με τη ζωή μέσα στην ατμόσφαιρα της ταπεινής αγάπης Του."
Αρχιμανδρίτου Σωφρονίου Σαχάρωφ, " Οικοδομώντας τον ναό του Θεού μέσα μας", σελ. 157, τόμ. Α



Στην φωτογραφία ο Γ. Σωφρόνιος στο γραφείο του, στο παλαιό, πρώτο κτίσμα της μονής του Έσσεξ, όπου και ο ναός του Αγ. Ιωάννου του Βαπτιστού στον οποίον λειτουργούσε ο ίδιος στον κάτω όροφο του κτιρίου. Στον επάνω όροφο βρίσκονταν τα δωμάτια των μοναχών, η τράπεζα. Το κτίσμα είναι του 17ου αι. και στέγαζε παλιά Αγγλοσαξονικό Πρεσβυτέριο γι' αυτό και αποκαλείται μέχρι σήμερα The Old Rectory.



Δεν υπάρχουν σχόλια: