Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ ΠΕΤΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ!




ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ ΠΕΤΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ!

Μαρτυρία της Πετζεγρής (η Ρούλας) Λουκά, του Παναγιώτου και της Παναγιώτας, οδός Σουλίου 33, πόλη Πετρούπολη της Αττικής, τηλ. 0030 2105050970.

Κατεγράφη 18 Ιανουαρίου  2017.

Η πρώτη γνωριμία μου με τον π. Νικόλαο Πέττα.
Δεν γνώριζα καθόλου για τον π. Νικόλαο Πέττα, τον πατρινό σημειοφόρο, ούτε είχα ακούσει κάτι. Κάποια Δευτέρα στο Ευχέλαιο στην Παναγία την Κολοκυνθού, η κυρία Σταυρούλα Λιωτσάκη (τηλ: 0030 2104513617), μου έδωσε μία μικρή πλαστικοποιημένη εικονίτσα του ιερατικού ζεύγους, και από την πίσω πλευρά φέρει ένα κομματάκι από το αγιασμένο άμφιό του.

Η φωτογραφία με το λευιτικό ζεύγος ευωδιάζει.
Αφού πήγα στο σπίτι μου την ασπάσθηκα και την έβαλα στο εικονοστάσι μου. Το πρωί την πήρα στα χέρια μου και ένιωσα δέος. Είχε δε μία απαλή ευωδία και ακόμα την διατηρεί.

Μία ουράνια καθοδήγηση με οδήγησε να τους γράφω ύμνους.
Μία ευφροσύνη με πλημμύρισε και από τα βάθη της ψυχής μου έβγαιναν ύμνοι προς τιμή τους, που τους επισυνάπτω. Ένιωσα χαρά και γλυκύτητα στην γλώσσα μου, καθώς επαναλάμβανα ασταμάτητα τους ίδιους και τους ίδιους ύμνους, χωρίς να με κουράζει αυτό. Όσο περισσότερο υμνολογικά έλεγα, τόσο ποιό ευφρόσυνα ένιωθα!

Η τριπλή εμφάνιση του ηλιόφωτου π. Νικολάου.
Ένα βράδυ βλέπω στον ύπνο μου έναν μεγαλοπρεπή ιερέα με πολύ-πολύ λαμπερό και ολοφώτεινο πρόσωπο. Στο ανάστημά του ήταν ψηλός και φορούσε ολόχρυσα άμφια, έστεκε όρθιος και με το χέρι του με ευλογούσε.
Σηκώθηκα και άνοιξα το μάτια μου. Δεν είδα τίποτα τότε. Ο λογισμός μου μου είπε θα ήταν ο Χριστός! Και έπειτα είπα, μήπως είναι πειρασμικό. Και ξανακοιμήθηκε και βλέπω όραμα πάλι τον ίδιον ιερέα στην ίδια θέση του ευλογούντα! Αυτό έγινε κατά επανάληψη τρεις φορές. Όπου το είπα, μου είπαν ότι ήταν ο άγιος Νικόλαος ο σημειοφόρος, γιατί αυτός παρουσιάζεται έτσι κατά αυτόν τον τρόπο.

Η άγνωστη βιογραφία του συμφωνούσε απόλυτα με τους ύμνους μου.
Προς το τέλος του 2016 έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο του Ιβηρίτη Γέροντα Μαξίμου, πρώην Πρωτοεπιστάτη του Αγίου Όρους, που φέρει τον τίτλο: «ΝΕΑΙ ΗΓΙΑΣΜΕΝΑΙ ΜΟΡΦΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΜΠΕΛΩΝΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ: Ο πατήρ Νικόλαος Πέττας (1941- 4.1.2000) και η πρεσβυτέρα του Ανθή (1943-21.11.2012)». Γενικά αναφέρω ότι ο βίος του αγίου Νικολάου του σημειοφόρου μας δείχνει με πόση μεγάλη πνευματική ευγένεια ξεπέρασε τους πειρασμούς, τις δυσαρέσκειες και τις γκρίνιες από τους ψάλτες, τους ιερείς κτλ. Μας παρουσιάζει το χαρακτήρα του και τις αρετές του, οι οποίες είναι η υπομονή, η επιείκεια, η μεγαλειότητα, η καλοσύνη, η τρυφερότητα καρδιάς και η φιλανθρωπία. Ευγνώμονες οι κάτοικοι της Αχαΐας, της Πάτρας και όχι μόνο. Τον δοξάζουν και τον αναγνωρίζουν ως ουράνιο προστάτη, ο οποίος ανταποκρίνεται στις προσευχές μας, ενδυναμώνοντας την πίστη μας. Να έχουμε όλοι την προστασία του και να πρεσβεύει υπέρ πάντων ημών. 
Πάντως αυτό το βιβλίο του ζεύγους Πέττα ήταν η έκπληξη! Μόλις το διάβασα εξεπλάγην! Έβαλα τα κλάματα. Είδα ότι τα βιογραφούμενα ταιρίαζαν απόλυτα με το ποίημα, που είχα γράψει τον Αύγουστο του 2016 προς τιμή του, χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες για εκείνον (είναι δημοσιευμένα εδώ: http://gethsimani.blogspot.gr/2016/10/blog-post_30.html ). Μου είχε φέρει τόση ευφροσύνη! Είναι καθαρή και φανερή ολοφάνερη δική του υπόθεση. Ήταν δικό του έργο αυτή η αποκάλυψη.

Επικαλούμαι το ζεύγος Πέττα, για να με οδηγούν στο Φως του Χριστού!
Επειδή είμαι πολύ αμαρτωλή και δεν έχω κανένα καλό επάνω μου τώρα που γνώρισα τον π. Νικόλαο Πέττα μαζί με την πρεσβυτέρα του Ανθή, θα τους επικαλούμαι, ώστε να μου φωτίζουν το πνευματικό μου σκοτάδι.

Η βιογραφία των αξίων Πέττα διαλύει τα δεσμά των εμποδίων.
Μία ημέρα ήλθε στο σπίτι μου μία γνωστή μου κυρία. Επάνω στο τραπέζι ήταν το βιβλίο του Γέροντα Μαξίμου για το ζεύγος Πέττα. Μέχρι να φτιάξω τον καφέ, η κυρία Αγγελική είχε πάρει στα χέρια της το βιβλίο, για να το διαβάσει σπίτι της. Όταν μου το επέστρεψε μετά από τρεις η τέσσερις ημέρες, ήταν πολύ χαρούμενη, ενώ μαζί με το βιβλίο κρατούσε ένα φάκελο. Μου είπε πως ο γιος της είχε τελειώσει το τεχνικό Λύκειο και το 2012 – 2013 είχε κάνει αίτηση για άδεια εξάσκησης επαγγέλματος ηλεκτρολόγου. Και ξαφνικά αυτές τις ημέρες έφερε ο ταχυδρόμος τον φάκελο, που του έλεγε να πάει στο σχετικό γραφείο του Υπουργείου, κάπου στο Περιστέρι, για να πάρει την άδεια επαγγέλματος. Μετά από τόσα χρόνια το παιδί της έλαβε το ποθούμενο. Πραγματικά το είχε ξεχάσει μετά από τόσο χρόνια αναμονής.
Ας έχουμε όλοι την ευχή τους και τις πρεσβείες των αξίων Πέττα, ώστε λαμπροί και φωτοφόροι να διώχνουν τα σκοτάδια για την πορεία μας προς τον ουρανό. Αμήν!. Γένοιτο!





Δεν υπάρχουν σχόλια: