Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2017

ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ.ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΡΕΣΤΙΑΝΚΙΝ






 ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ

 Ηταν η πρώτη Μεγάλη Σαρακοστή της ζωής μου. Όλα ήταν για μένα καινούργια και ζούσα μεγάλες συγκινήσεις. Οι μακρές ακολουθίες στο μοναστήρι πλημμύριζαν την ψυχή μου με χαρά. Αντίθετα το νηστίσιμο φαγητό ήταν για μένα αληθινό μαρτύριο. Όλο πιλάφι και πάλι πιλάφι από αρακάς. Και δεν μου άρεσε από παιδί! Σκεφτόμενη το ανυπόφορο πιλάφι, δεν πρόσεξα που πλησιάζει ο αρχιμανδρίτης Ιωάννης Κρεστιάνκιν ο οποίος μου είπε:



Οι σιελογόνοι αδένες μου είναι φτιαγμένοι με τέτοιον τρόπο ώστε και το μαύρο ψωμί να μου φαίνεται γλύκισμα.
0 αρχιμανδρίτης με ευλόγησε και προσευχήθηκε βάζοντας τα χέρια του πάνω στο γεμάτο σκέψεις κεφάλι μου. Έτσι έγινε η πρώτη μου συνάντηση με τον μεγάλο πνευματικό. Από τότε μέχρι σήμερα κάθε Μεγάλη Σαρακοστή μετανοώ ειλικρινά:


Γέροντα, εγώ δεν νηστεύω, διασκεδάζω. Τι νόστιμα που είναι όλα!


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΝΙΝΑ ΠΑΒΛΟΒΑ. Η ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ ΜΙΧΑΗΛ. ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΤΗΣ ΟΠΤΙΝΑ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΟΡΦΥΡΑ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: