Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 26 Μαΐου 2018

ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΙΤΗ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΧΡΙΔΟΣ.




ΟΜΙΛΙΑ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΡΙΤΗ.


Ιδού ό κριτής προ των Θυρών έστηκεν.
(Ιακ. 5,9)


Σε μία ημέρα, αδελφοί, μπορείτε να κερδίσετε όλη την αιωνιότητα. Σε μία ημέρα επίσης, αδελφοί, μπορείτε να χάσετε όλη την αιωνιότητα. Σάς έχουν δοθεί χιλιάδες ημέρες στη γη, γιά να αποφασίσετε την προσωπική σας αιώνια σωτηρία ή την προσωπική σας αιώνια καταδίκη. Αλλά ευλογημένη έκατονταπλασίως είναι ή ημέρα κατά την όποια μετανοείτε γιά όλα τα ακάθαρτα έργα, λόγια και σκέψεις σας και επιστρέφετε στον Θεό Ικετεύοντας γιά το Έλεος Του! 
Εκείνη, ή ήμερα θά αξίζει γιά εσάς περισσότερο από χίλιες άλλες ήμερες.


Τί είδους ήμερα είναι εκείνη ή τρισμακάριστη ήμερα; Είναι ήμερα αύτομεμψίας. Όταν ανατείλει εκείνη ή ήμερα, ό άνθρωπος πού μέχρι τότε κατέκρινε όλο τον κόσμο, μεμιάς θά βλέπει τον εαυτό του ώς τον μεγαλύτερο σπίλο στον όμορφο κόσμο τού Θεού. Θά αισχύνεται τότε ενώπιον του Θεού, θά αισχύνεται ενώπιον κάθε ανθρώπου, θά αισχύνεται ενώπιον κάθε πλάσματος του Θεού στον κόσμο. Ή ντροπή θά αρχίσει να καίει μέσα του σαν φλόγα. Ύστερα θά ομολογήσει και θά αναγνωρίσει: 


«Πραγματικά, είμαι ό μεγαλύτερος λεκές στον κόσμο του Θεού! Στ’ αλήθεια, όλοι οι άνθρωποι είναι καλύτεροι από εμένα! Στ’ αλήθεια, όλα τα πράγματα είναι πιο αγνά από εμένα! Εγώ είμαι πιο μαύρος από το κάρβουνο και μέχρι τώρα νόμιζα ότι ήμουν άσπρος! Είμαι πιο άσχημος από βάτραχο και μέχρι τώρα νόμιζα ότι ήμουν όμορφος σαν άγγελος! Κύριε, Κύριε, Κύριε, έλέησόν με τον αμαρτωλό! Πλύνε με από τη λάσπη των αμαρτιών μου γιά να μπορέσω, όσο είναι δυνατόν, να αρχίσω να μοιάζω με τα πλάσματά Σου!



Αδελφέ μην περιμένεις, μην περιμένεις εκείνη την ευλογημένη ημέρα της μετάνοιας να έλθει αυτή σ’ εσένα. ’Άδραξε με δύναμη την πρώτη ημέρα πού θά σε προϋπαντήσει και πες: «Εσύ είσαι ή ευλογημένη ημέρα στην όποια θά έξαγορεύσω τις αμαρτίες μου και θά κερδίσω την αιώνια ζωή!»
Μην περιμένεις αδελφέ μου, μην περιμένεις, διότι ιδού ό κριτής προ των θυρών εστηκεν. Ό Κριτής αυτός είναι ό Ζωντανός Κύριος, ό Όποιος σε δημιούργησε και έχει δει κι έχει απαριθμήσει όλες τις παραβάσεις σου μέχρι τώρα. Σε  μία-δύο ημέρες μπορεί Εκείνος να σε καλέσει στην Κρίση και τότε δεν θά έχεις ούτε λέξη για να απολογηθείς!

 ’Άδραξε την ημέρα! ’Άδραξε την ημέρα της μετάνοιας σου!’Άδραξε την ημέρα εκείνη πριν σε αρπάξει ό θάνατος! Ιδού ό κριτής προ των βορών έστηκεν.
Κύριε, φοβερέ Δικαιοκριτή, παράτεινε τις ημέρες τού κάθε αμαρτωλού, μέχρι εκείνος να μετανοήσει.

Σοι πρέπει πάσα δόξα, τιμή και προσκύνησις εις τούς αιώνας των αιώνων. Αμήν! 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Ο ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΧΡΙΔΟΣ. ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΕΛΙΜΙΡΟΒΙΤΣ. ΜΗΝΑΣ  ΜΑΙΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: