Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018

"Ζητήστε τη συγχώρεση!"

"Ζητήστε τη συγχώρεση!" 

 Ο Νικόλαος Badri λέει: 
- Ο πατέρας μου πέθανε κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου. Ήμουν πολύ ανήσυχος για την κατάσταση της φτώχειας στην οποία ήμουν και αποφάσισα να γίνω ιερέας Κάποτε γύρισα με ένα τραμ, έβαλα τον εαυτό μου σε ένα παράθυρο , όταν μπήκε μέσα ένας  ιερέας . Κάθισε και δεν έβγαλε τα μάτια του από μένα. Περίμενα μέχρι να γυρίσει αλλού το  βλέμμα του αλλά συνέχισε να με κοιτάζει. Τέλος πήρε το χέρι μου και βγήκαμε μαζί σε στάση του τραμ . 

Όταν ήμασταν μόνοι, έβαλε ένα φυλακτο 
στο χέρι μου, τον έδωσε και είπε: "Κρατήστε τον φύλακτό σαν τον φύλακα άγγελο και μην το αφήσετε ". "Ποιος είναι ο φύλακας άγγελος;!" Φώναξα,αλλά ο ιερέας με δύναμη άρχισε να τρέχει. 

Επιστρέφοντας στο σπίτι, ένιωσα άρρωστος. Στη συνέχεια τρεις μέρες βρισκόταν με πυρετό χωρίς συνείδηση.

Εμφανίστηκε σε μένα ένα μικρό φωτεινό αγόρι.  Έβαλε το δροσερό του χέρι στο ζεστό μέτωπό μου, και ένιωσα καλά. 

Και αυτή τη φορά το αγόρι ντυμένο με το λευκα δεν με άφηνε . Έβαλε το δροσερό του χέρι στο καυτό μου μέτωπο και ένιωσα ανακουφισμένος. 

Ρώτησα: "Μην με αφήνετε". "Πώς μπορώ να σας αφήσω;" Είμαι ο φύλακας σας Άγγελος. Και τότε θα είμαι μαζί σας όταν σας αφήσουν οι άλλοι. Αλλά αν σας προστατεύω, πρέπει επίσης να με βοηθήσετε. " 

Έπειτα, πρόσθεσε: «Όταν συνελθετε πηγαίνετε και ζητήστε συγνώμη σε εκείνο τον ιερέα ...» 

Μετά την ανάκαμψη και την έναρξη του σχολείου, επέστρεψα στον τόπο όπου «χωρίσαμε» και άρχισα να ψάχνω τους ανθρώπους. Μετά από μια μακρά αναζήτηση, βρήκα ακόμα αυτόν τον ιερέα. Με αναγνώρισε αμέσως.

"Ο φύλακας άγγελος μου με έστειλε σε σας για να μπορώ να ζητήσω τη συγχώρεση", είπα, κοιτάζοντας μακριά. 

Ίσως δεν θα τολμούσα τώρα να πω αυτή την παλιά ιστορία, αν όχι για μια πρόσφατη υπόθεση. 

Έχω ήδη περάσει την έκτη δεκαετία, όταν συνέβη ένα ατύχημα - έπεσα με αυτοκίνητο σε χαράδρα και πέρασα αρκετές ημέρες ασυνείδητα στην εντατική φροντίδα.  Το Εκπληκτικό είναι το γεγονός: ότι  και αυτή τη φορά είδα δίπλα μου το ίδιο φωτεινό αγόρι, το οποίο όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει αλλάξει καθόλου ... 

Εφημερίδα "Kviris Palitra". 16 Μαρτίου 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια: