Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

ΛΑΒΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΩΘΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ.

ΛΑΒΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΩΘΙ ΕΠΙΣΤΟΛΗ.

Λίγο πριν από τα Χριστούγεννα του 2010 ένας παιδικός μου φίλος, είχα να τον δω από το σχολείο, είχε καρκίνο και θα έφευγε να χειρουργηθεί στη Φλόριντα της Αμερικής. Θα τον χειρουργούσε ο γιατρός, που είχε πάει και ο Μακαριστός ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ!!!

Σκέφτηκα να ζητήσω από τον Πάτερ Γιάννη , να προσευχηθεί γι αυτόν, και του έδωσα το όνομά του!!! Αμέσως μου λέει, "Παιδί μου, έχει Πρόβλημα στην κοιλιακή χώρα, και εκεί που θα πάει θα τον καθαρίσουν καλά!!! Εγώ δεν ήξερα σε ποιο μέρος του Σώματος του ήταν ο Καρκίνος!!! Μετά από ένα μήνα γύρισε από την Αμερική!!! Και όταν ρώτησα πως πήγε η επέμβαση, μου Απάντησαν, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ,τον καθάρισαν ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.

Πάτερ ΙΩΑΝΝΗ πρέσβευε Υπέρ Ημών!!

Πατήρ Ιωάννης Κατής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: