Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2021

"...ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΟ, ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ.."

 



"...ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΟ, ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ.."

         (Κι εγώ Δέσποτα πανάξιε!)


《 ...Εμείς,  ποιού θέλουμε να είμαστε μαθητές; 

      Αυτό είναι το ερώτημα ..

     Ο καθένας ας απαντήσει, κατά τον χαρακτήρα του, κατά τις συνήθειές του, κατά τα ΘΕΛΩ  του..

      Τί " θέλω",   είναι μεγάλη υπόθεση..

Γι' αυτό λέμε στο Πάτερ ημών: 

 " γεννηθήτω το θέλημά Σου, ως εν Ουρανώ και επί της Γης.."

      Δεν λεει " γεννηθήτω το θέλημά μου"..

     Τώρα ήλθε η εποχή που ο καθένας θα μετρήσει το θέλημά του.

      ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ - εσυνήθισα-  ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ  ΧΡΙΣΤΟ, ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ!》

                Ο Μόρφου Νεόφυτος

                           1/8/2021

         (https://youtu.be/ZtxqlaUMiJk)

Δεν υπάρχουν σχόλια: