Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2022

ΤΟ ΜΩΡΌ ΤΟΎ ΑΕΡΟΠΛΆΝΟΥ.


Κατά τη διάρκεια μιας πτήσης 10 ωρών, που κατευθυνόταν από τη Νότια Κορέα προς τις Ηνωμένες Πολιτείες. Μια μητέρα μοίρασε σε περισσότερους από 200 επιβάτες του αεροπλάνου μια τσάντα για τον καθένα.
Η τσάντα περιείχε καραμέλες, τσίχλες και ωτοασπίδες ως ένα είδος πρόωρης συγγνώμης, σε περίπτωση που το 4 μηνών της έκλαιγε κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Η τσάντα περιείχε επίσης ένα μήνυμα που έγραφε: "Γεια, είμαι ο Jun Woo. Είμαι 4 μηνών και ταξιδεύω στην Αμερική σήμερα με τη μαμά και τη γιαγιά μου. Είμαι λίγο νευρικός και φοβισμένος. Αυτή είναι η πρώτη πτήση στη ζωή μου. Είναι φυσιολογικό." να κλάψω ή να προκαλέσω οποιαδήποτε αναστάτωση.
Θα προσπαθήσω να μείνω ήρεμος, αλλά δεν μπορώ να σας το υποσχεθώ. Χρησιμοποιήστε τις ωτοασπίδες εάν η φωνή μου είναι πολύ δυνατή. Απολαύσετε το ταξίδι σας. Σας ευχαριστώ" Μια κουλτούρα σεβασμού για την ελευθερία και δικαιώματα των άλλων...


Δεν υπάρχουν σχόλια: