Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022

ΡΑΣΑΚΙ ΤΉΣ ΓΕΡΌΝΤΙΣΣΑΣ ΓΑΛΑΚΤΙΑΣ.


Ως ανθος ευοσμον...
Υπαρχουν λουλουδια εξαισια που ευωδιαζουν τριγυρω και σκορπιζουν ενα αρωμα μεθυστικο....τοσο υπεροχο και ομορφο που θες συνεχεια να βρισκεσαι κοντα τους να το μυριζεις να τρελαινεσαι....
Αυτα ειναι τελεια δημιουργηματα Του Παντελειου Θεου τα βλεπεις τα οσφραινεσαι και χαιρεσαι..
Υπαρχουν ομως και κατι κρυμμενα ευωδιαστα ανθη που δεν τα πιανει το ματι σου....κατι ομορφες ανθοστολιστες ψυχουλες Του Χριστου πολυ ταπεινες και καθηλωμενες σενα τοπο τον τοπο οπου βρηκαν την Χαρη Του Χριστου μας και μειναν στον τοπο αυτο σε ολη τους την ζωη...
και εγινε ο τοπος αυτος πολος ελξης σε πολλους που ηρθαν να μυρισουν αυτο το υπεροχο λουλουδι που λεγεται Γεροντισσα Γαλακτια...
Εμαθα για την Αγια Γεροντισσα νωρις και πηρα τηλ να ζητησω την προσευχη της στα πολλα προβληματα οχι μονο τα δικα μας αλλα και του κοσμου που μας επισκεπτονταν και επιμονως ζητουσαν λυση....
Ο π.Αντωνιος μεσολαβησε και η Γεροντισσα με απλο και αμεσο τροπο μας μιλησε....εβλεπε μακρια
αισθανοταν τα γεγονοτα πονουσε με τον πονο σου τα λογια της εβγαιναν μεσα απο την αγια ψυχη της τοσο σιγουρα για το μελλον οσο τρεμαμενη κι αν ακουγονταν η φωνη της....
"Μαυροι θα σε περικυκλωσουν αλλα εσυ μη δειλιασης με τον Σταυρο και με τον Αγιασμο θα τους κατατροπωσης....μη χασης την πιστη σου οτι και να γινει...
θα σου στειλω κι ενα δωρο δικο μου να με θυμασαι..."
Περασαμε και παιρναμε πολλα...τα λογια της επαληθευτικαν ολα...ειχα μια φωτογραφια της στο προσκεφαλο μου κοιτουσα την αγια βασανισμενη μορφη της και εκλαιγα....Η Γεροντισσα κοιμηθηκε εφυγε για τον Ουρανο....πεταξε εκει που αγαπησε....
περασε ο καιρος αλλα καθε μερα ασπαζομουν την μορφη της και ζητουσα την ευχη της...λεγοντας της...γεροντισσα μου ψυχουλα μου ομορφη μη ξεχασης το δωρο σου...
μου το υποσχεθηκες....
Πηγα στην αγαπημενη μου Κυπρο και ηρθε ενα κοριτσι να με δει...καθισαμε και τα ειπαμε και μου εξιστορησε οτι η Γεροντισσα της εδωσε για ευλογια το Ρασακι της οταν ηταν φοιτητρια στην Κρητη και πηγαινε και την εβλεπε συχνα...
χαρα πλημμυρισε την φτωχη καρδια μου.....
" θα ηθελα να σας κανω ενα δωρο για ευλογια απο την Γεροντισσα μου ειπε"
και εβγαλε να μου δωση ενα κοματακι απο το ρασο της
πεταξα απο την χαρα μου
Ζει Κυριος Ο Θεος και ζωντανοι γυρω Του οι Αγιοι μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: