Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 30 Ιουλίου 2022

ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ.


30 Ιουλιου του 82.... μια γυναίκα καλεσμένη σε μια βάπτιση στην Παναγία της Τήνου..  Κατά την διάρκεια της βάπτισης αρχίζει να κλαίει σκεπτόμενη τις 5 αποβολές σε προχωρημενους μηνες που είχε....η μητέρα του μωρού που βαπτιζοταν, και γνώριζε για τις αποβολές, της είπε "Μην στεναχωριέσαι.... κάνε ένα τάμα στην Παναγια".

Η γυναίκα γύρισε ασυναίσθητα το κεφάλι τηςσε μια εικόνα και είπε " Ας κάνω ένα παιδί και θα έρθω να το βάπτιση στην Χάρη Σου".....

Όντως μετά από λίγο η γυναίκα μένει έγκυος και φέρνει στον κόσμο ένα κοριτσάκι. Μέσα στους πολλούς που την επισκέφθηκαν για να ευχηθούν ήταν και η κυρία που της είχε πει να κάνει το τάμα.... Την πλησίασε συγκινημένη...της ευχήθηκε και της είπε "Θυμάσαι τι έγινε πέρσι τέτοια μέρα στην βάπτιση......?"

Ναι....ήταν η ίδια μέρα και σχεδόν η ίδια ώρα πριν ένα χρόνο που είχε κάνει τάμα να αποκτήσει παιδί..... 

Αν αυτό δεν είναι θαυμα......τότε τι είναι? Αυτό το μωρό είμαι εγώ.... και το γράφω ανώνυμα γιατί το γνωρίζει μόνο η οικογένεια μου.....ούτε καν ο σύζυγος μου...

Να προσθέσω ότι η κυρία στης οποία την βάπτιση ήταν καλεσμένη η μαμά μου "έφυγε" από την ζωή χτες 29/7 . Καλό παράδεισο....

Δεν υπάρχουν σχόλια: