Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2023

«Μάθετε από Εμένα, γιατί είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά, και θα βρείτε ανάπαυση για τις ψυχές σας».




 «Μάθετε από Εμένα, γιατί είμαι πράος και ταπεινός στην καρδιά, και θα βρείτε ανάπαυση για τις ψυχές σας». «Μάθε από Εμένα», λέει ο Κύριος. Ναι, δεν έχουμε κανέναν να μάθουμε, δεν υπάρχει παράδειγμα στη ζωή: ούτε οι γονείς μας μπορούν να μας δείξουν παράδειγμα, ούτε οι άνθρωποι γύρω μας. Δεν υπάρχουν άγιοι ανάμεσά μας εδώ και πολύ καιρό. Επομένως, χρειάζεται να αναζητήσουμε μόνο ένα παράδειγμα στο Ευαγγέλιο. Δείτε πώς ενήργησε ο Κύριος προσέξτε πώς έζησε. Πρέπει να καταλάβουμε τι σημαίνει να είσαι πράος, τι σημαίνει να είσαι ταπεινός. Και όχι μόνο κατανοήστε, αλλά αποδεχτείτε το στην καρδιά σας. Αυτό θα πρέπει να αποτυπωθεί στις καρδιές μας και δεν πρέπει πλέον να ενεργούμε όπως οι άλλοι άνθρωποι, όπως η πλειοψηφία. Υπάρχει ακόμη και μια τόσο υπέροχη έκφραση «η συντριπτική πλειοψηφία», δηλαδή η πλειοψηφία που μας πιέζει με την ασχήμια της. Και όμως δεν πρέπει να υποχωρήσουμε σε αυτή τη συντριπτική πλειοψηφία.


Ο Κύριος λέει: «Σας στέλνω σαν πρόβατα ανάμεσα σε λύκους». Πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι αν θέλουμε να φτάσουμε στον Θεό, πρέπει να είμαστε πράοι σαν πρόβατα.

«Ο ζυγός μου είναι εύκολος και το φορτίο μου ελαφρύ». Ναι, οι εντολές του Θεού είναι καλές. Όταν η πλειοψηφία του λαού εκπλήρωσε τις εντολές του Θεού, τότε η χώρα ευημερούσε, ήταν πλούσια και ήταν τεράστια, και οι άνθρωποι ζούσαν σε αυτήν με ειρήνη. Και όταν οι εντολές του Θεού αντικαταστάθηκαν από τις εντολές των ανθρώπων, για παράδειγμα, «κλέψτε τα λάφυρα» ή «ό,τι είναι ωφέλιμο για την τάξη μου είναι ηθικό», δηλαδή όταν οι εντολές του Θεού ακυρώθηκαν ως περιττές: ας πούμε, είναι ξεπερασμένα, τότε όλα έπεσαν αμέσως σε ερείπια, όλα άρχισαν να καταρρέουν. Και θα θρυμματιστεί ακόμα περισσότερο. Είμαστε μόνο στην αρχή αυτής της μεγάλης πτώσης, γιατί είναι αδύνατο να δημιουργήσουμε οτιδήποτε χωρίς τις εντολές του Θεού - δεν θα υπάρξει καλό.

Αρχιερέας Dimitry Smirnov

Δεν υπάρχουν σχόλια: