Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

Εξ Αμετρήτων Αναγκών.....


Εξ Αμετρήτων Αναγκών.....

Παντάνασσα ακούμπησα
στην Άγια μορφή σου
κάθε ανάγκη_πρόβλημα
και  πάσχω στην στοργή σου.

Όπου κοιτάξω γύρω μου
μια ανάγκη,  ξεφυτρώνει
στον άνεμο  που έσπειρα
μια θύελλα ζυγώνει....

Άνθρωπος πώς να μου σταθεί
σε αυτό τον κυκεώνα 
δεξιά _αριστερά κτυπήματα 
εκτιση  ποινής ,  κανόνα....

Βλέπω μέσ την απελπισιά
μια Μάνα , που  προβάλει
έχει αγκάλες ανοικτές
και αγάπη πιο μεγάλη...

Τεκνίον μου  πολύπαθο
μου λέει με αγάπη,
πέτα μακριά τα βάρη σου
και φύγε απ την απάτη...

Αγάπησε απ καρδιάς
πρώτιστα εσύ τον Κύριο 
και είναι το ομοφόριο
ελέους καταφύγιο 

Έχω από τον Πλάστη μου
και εξ αίματος  Υιό μου 
εγώ το διακόνημα
να σε έχω στο πλευρό μου...

Εσέ και κάθε δυστυχή
που όταν το ζητήσει
να μην αφήσω ,ούτε άνεμο
για να τον ακουμπήσει.....

Αγώνα βάλε στη ζωή
πρόγραμμα και αγάπη 
για θα  γευτείς το χάδι μου
προς λύσσα του σατράπη..

Και μην ξεχνάς την προτροπή
που έχει ο ίδιος δώσει 
θα έχει  μαζί Του ο σταυρός
βάρος,  να τον σηκώσεις.. 

Π.Π

Δεν υπάρχουν σχόλια: