Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2023

ΘΑΥΜΆΣΙΟ ΓΕΓΟΝΌΣ ΑΓΊΟΥ ΙΩΆΝΝΟΥ ΡΏΣΟΥ


Ιερέας Ιωάννης Ιστράτης

 Πριν από ένα μήνα έρχεται μια κοπέλα από το Βουκουρέστι στη Θεία Λειτουργία την Κυριακή.

 Μετά τη λειτουργία, μου έρχεται ντροπαλά:

 – Πατέρα, συγχώρεσέ με που σε ενόχλησα.

 Τιε λέω:

 - Δεν σε συγχωρω.

 Αυτή:

 - Γιατί?

 - Γιατί δεν με ενοχλείς.

 Χαμόγελο.

 - Πατέρα, έχω τρομερούς πονοκεφάλους εδώ και 5 χρόνια περίπου, το κεφάλι μου σκάει, νιώθω ότι τρελαίνομαι.  Γίνομαι καλύτερα μόνο με δυνατά χάπια, μερικές φορές ούτε καν με αυτά.  Έχω πάει σε πολλούς γιατρούς, έχω κάνει αξονική τομογραφία, μαγνητική τομογραφία, βγαίνουν όλα τέλεια, μόνο που έχω ένα μαχαίρι στο μαλακό μέρος του κεφαλιού μου.

 Τίς λέω:

 -  Ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος είναι γιατρός στους πονοκεφάλους.  Διαθέτει μαγνήτη για την αφαίρεση των μαχαιριών.

 Κάνω τις προσευχές με σκούφο στο κεφάλι του Αγίου.  Το κορίτσι κλαίει και  παίρνει τα χέρια  στο κεφάλι της.

 - Πατέρα, με πονάει τρομερά.  Το κεφάλι μου καίγεται.

 Λέω:

 - Θα πρέπει να είστε υπομονετικοί.  Αυτή είναι η επέμβαση.

 Ενώ έλεγα όλες τις προσευχές του, ένα μαχαίρι πόνου έπεσε και στο πίσω μέρος του κεφαλιού της.

 Μετά τη λειτουργία, το κορίτσι κάθεται σε μια καρέκλα.  Του φέρνω ένα ποτήρι νερό.

 Μετά από λίγα λεπτά, το κορίτσι σηκώνεται και αναφωνεί:

 - Πατέρα, δεν με πονάει καθόλου το κεφάλι.

  Κλάμα, αλλά ευτυχίας.

 – Τι να κάνω για να ευχαριστήσω τον Άγιο;

 - Να του προσεύχεσαι πάντα, να βοηθάει τους φτωχούς, να λές πάντα για το έλεός του.

 Μου έγραψε σήμερα.

 - Πατέρα, είμαι καλά.

 Τη ρώτησα:

 - Μα τους πονοκεφάλους, τους είχατε παλιότερα;

 Μου απάντησε:

 – ΚΑΘΟΛΟΥ, ΠΟΤΕ.

 Ευχαριστώ, Άγιε Ιωάννη .


Δεν υπάρχουν σχόλια: