Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΟΤΟΒΙΛΩΦ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ. ΠΩΣ ΒΙΩΣΑ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΥΤΗ.«Μέσα μου φλεγόταν ή φλόγα της κολάσεως αλλά εγώ δεν καιγόμουν». «Όλα αυτά σας τά έδωσε ό Θεός για να τά κάνετε φανερά σ’ όλο τον κόσμο».






«Μέσα μου φλεγόταν ή φλόγα της κολάσεως αλλά εγώ δεν καιγόμουν». «Όλα αυτά σας τά έδωσε ό Θεός για να τά κάνετε φανερά σ’ όλο τον κόσμο».



Ψέμα λένε οι νέοι θεολόγοι ότι δεν θα αναστηθούμε με την ίδια σάρκα, και μ’ αυτά πού λένε καταστρέφουν τούς ανθρώπους πού δεν είναι σταθεροί στην πίστη. Και αν αυτοί οι θεολόγοι δεν μετανοήσουν δημόσια για να διορθωθούν και να επιστρέφουν στην αληθινή πίστη και οι άνθρωποι τούς οποίους αυτοί έχουν αποπλανήσει, τότε, οι ίδιοι αυτοί οι θεολόγοι θα δοκιμάσουν ίδια με τά δικά μου ή και χειρότερα βάσανα. Μέσα μου φλεγόταν ή φλόγα της κολάσεως αλλά εγώ δεν καιγόμουν. Όμως για να είναι φανερά τά σημεία, έκανε ό Θεός, για να καταλαβαίνουν οι άνθρωποι ότι ή φλόγα αυτή είναι πραγματική, να βγάζει το σώμα μου καπνιά....
Όλα αυτά τά διηγήθηκα λεπτομερώς στον Αρχιεπίσκοπο Αντώνιο και αυτός μου έδωσε την έξης εντολή: να τά φυλάξω αυτά στην καρδιά μου και να τά αποκαλύπτω μόνο σ’ εκείνους πού φοβούνται τον Κύριο έως ότου έλθει ό καιρός να γίνουν αυτά γνωστά σ’ όλο τον κόσμο.


Αναφέρω και τον λόγο του πού μου έλεγε συχνά, σχετικά μ’ αυτή την υπόθεση: «Μήπως ό Κύριος πού έκανε τόσα θαύματα στην ζωή σας και σάς έδωσε τόσες αποκαλύψεις το έκανε μόνο για σάς, να στερεωθείτε στην πίστη; Εσείς και χωρίς αυτά θα ήσασταν πιστός σ’ Αυτόν και θα μπορούσατε να σωθείτε. Όλα αυτά χρειάζονται για τον κόσμο, για να πειστούν οι άνθρωποι ότι ό Ιησούς Χριστός και χθες και σήμερα είναι ίδιος και στους αιώνες. Ότι το Πνεύμα τού Θεού πού παλιά ενεργούσε στους εκλεκτούς του ενεργεί και σήμερα και μοιράζει σ’ όποιον θέλει τά χαρίσματα Του. Όλα αυτά σάς τά έδωσε ό Θεός όχι μόνο για τον εαυτό σας αλλά και για να τά κάνετε φανερά σ’ όλο τον κόσμο.


 Και όταν εγώ δεν θα βρίσκομαι πια στη ζωή, και έλθει ό καιρός να σταματήσουν τά βάσανά σας, να τά αποκαλύψετε για την δόξα του Θεού και την ωφέλεια όλων αυτών πού επιζητούν την σωτηρία τους και όχι μόνο αυτών αλλά και εκείνων των ανθρώπων πού δεν φροντίζουν για την σωτηρία τους ή δεν ξέρουν τί είναι ή σωτηρία, γιατί ό Κύριός μας Ιησούς Χριστός φανέρωσε τον εαυτό Του και σ’ εκείνους πού δεν Τον αναζητούσαν». Αυτό, λοιπόν, κάνω τώρα σύμφωνα με την εντολή του.




  ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΟΤΟΒΙΛΩΦ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: