Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 26 Απριλίου 2023

Η ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΤΟΎ ΜΑΘΗΤΉ


Μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος:Εχω εδώ ,μόλις προ ολίγου μου το έστειλαν απο το Βέλγιο παρακαλώ .Μια έκθεση σύντομη ενός μαθητή απο την Θεσσαλονίκη .Του ειπαν στο σχολείο στο Λύκειο ,να γράψει με θέμα την τραγωδία στα Τέμπη.Άκου τι έγραψε αυτός ,εις μνήμην λέει του Κυπριανού από την Κύπρο ,το παιδί του πατήρ Χριστόδουλου.Μας έκανε μάθημα όλους.Ακου τι λέει. " Εις μνήμη του Κυπριανού .Υπογράφει ως μαθητής Λυκείου ,κακιστως στην επίδοση στο σχολείο και στη ζωή."Τι να σου γράψω που ντρέπομαι.Σήμερα όπως κάθε μέρα ξύπνησα με το ζόρι για το σχολείο βαριεστημένος.Στην τάξη τα μάτια μου κλείνουν .Στο διάλειμμα παίζω παιχνίδια με το κινητό.Με την μάνα μου δεν μιλιομαστε εδώ και μέρες.Δεν διαβάζω και δεν έχω φιλότιμο.Ο πατέρας μου εξαφανισμένος ,όπως πάντα.Τάχα δουλειά,δουλειά,δουλειά.Ωραία ατάκα,για να ξεφεύγει απο τα προβλήματα .Η γκόμενά του μήνα ,το παίζει ζόρικη.Γι'αυτό θα αλλάξω πλεύση και θα στραφώ αλλου.Τι να σου γράψω Κυπριανε,που ντρέπομαι.Εσύ ήσουν φοιτητής της νομικής .Διάβαζες πολύ ,είχες μια κοπέλα που αγαπούσες ,ευλόγησες τα στεφάνια του γάμου σε ένα νησί .Ήταν να παντρευτείς .Εψελνες στην Εκκλησία και βοηθουσες πολύ κόσμο.Εσένα ο πατέρας σου είχε έξι παιδιά  και όμως είχατε άριστες σχέσεις.Τι να σου γράψω που ντρέπομαι ...Εσύ έφυγες και εγώ ακόμα εδώ να ψαχνω το νόημα της ύπαρξης μου.Ψέματα ! Δεν ψάχνω τίποτα .Απλά υπάρχω.Ο χαμός σου με ξύπνησε κάπως απο τον λήθαργο .Αλλά η αφύπνιση κράτησε το πολύ μία ημέρα .Τι να σου πω φίλε .Από εκεί φίλε ,έχεις κάποια πρόσβαση στο Θεό; Ζητα τον σε παρακαλώ να με ζωντανέψει.Ζήτα τον να βοηθήσει ένα ζωντανό νεκρό".Μαθητής Λυκείου κακιστως στην επίδοση στο σχολείο και στη ζωή.  Απομαγνητοφώνηση Σημεία των καιρών 2

Δεν υπάρχουν σχόλια: