Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023

ΕΥΣΕΒΉΣ ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ Ο ΔΙΆ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΆΛΟΣ . ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ.

 



Τον γνώρισα μέσα από ένα εικονίδιο


 

Δεν ήξερα για τον Ευσεβή.Είχα διαβάσει για τη ζωή κάποιων αγίων που τρελαίνονταν για τον Χριστό, και όταν τελείωσα, κράτησα το βιβλίο στην αγκαλιά μου και είπα: «Αν υπήρχε ένας τέτοιος άγιος σήμερα, θα χαιρόμουν πολύ να τον έβλεπα!».

 

Πέρασαν λίγοι μήνες και κάποιος μου λέει για έναν τρελό για τον Χριστό. Με ρώτησε αν τον είχα ακούσει, αν τον ήξερα. Μόλις είχα έρθει από ένα προσκύνημα στην Ουκρανία και είχα μια εικόνα πολύ αγαπητή σε μένα, με τη Μητέρα του Θεού σε ηλικία τριών ετών, με ένα κρίνο στο χέρι. Είπα σε αυτό το άτομο: "Δεν έχω ακούσει γι 'αυτόν, αλλά σας δίνω αυτό το εικονίδιο και όταν τον συναντήσετε, παρακαλώ δώστε μου το!"

 

Περίπου οκτώ μήνες μετά, τον συνάντησα. Ήμουν σε μια εκκλησία και ήξερα ότι επρόκειτο να έρθει εκεί. Είχα μεγάλα συναισθήματα. Κοίταξα να το δω όταν εμφανίστηκε. Μπήκε χαρούμενος και κάθισε στο πλευρό των ανδρών. Κατά καιρούς τον κοίταζα και όταν τα βλέμματά μας συναντήθηκαν, τον έβλεπα να βγάζει από την τσέπη του στο στήθος του την εικόνα της Θεοτόκου σε ηλικία τριών ετών, να τη σηκώνει και να μου τη δείχνει, κάνοντας μου σημάδια. ότι είναι από εμένα. Χαμογέλασα και έγνεψα καταφατικά. Έπειτα έβαλε το εικονίδιο στην καρδιά του και έδειξε την καρδιά μου, ότι τόσο αυτός όσο και εγώ αγαπάμε τη Μητέρα του Θεού.

Τώρα ξέρω ότι ό,τι έλαβε, το πέρασε ο Ευσεβής, αλλά κράτησε τόσο καιρό εκείνη την εικόνα, για να μου δείξει ότι του αποκαλύφθηκαν όλα!

 

Πέρασα δύσκολα παιδικά χρόνια, και αυτό που λέω δεν είναι κρίση, αλλά για να δείξω το έργο του Θεού, της Θεοτόκου και του Ευσεβούς. Όταν τον γνώρισα, δυσκολευόμουν με τη μάνα μου, δεν με δέχτηκε... και άρχισα να κλαίω στη Μητέρα του Θεού να την ελεήσει, να φύγει από αυτή την ψυχική κατάσταση που είχε από τότε που ήμουν μικρό.

Αφού βγήκα από την εκκλησία, καθόμουν στην αυλή με μια κυρία από το χωριό της μητέρας μου. Ο Ευσεβής Γεροντιος ήρθε κατευθείαν σε μένα και ήθελε να με προσκυνήσει. Δεν τον άφησα να φύγει, του έπιασα το χέρι και ήθελα να του υποκύψω, αλλά ούτε αυτός με άφησε. Μετά με φίλησε στο μέτωπο και τον φίλησα κι εγώ.

 

Μετά με κοίταξε, κάλυψε το πρόσωπό του με τα χέρια του και άρχισε να κλαίει: «Αλίμονο, αλίμονο, αλίμονο, τι πέρασες! Αν σε ήξερα μικρό, θα σε έπαιρνα, δεν θα σε άφηνα να υποφέρεις! Δεν μπορούσε να σε αγαπήσει!». Και συνέχισε: «Ναι, ούτε τώρα τα πάει καλά!». Έπαθα σοκ, γιατί τον έβλεπα πρώτη φορά... Μου είπε και το παρελθόν και το παρόν μέσα σε λίγα λεπτά!

Όταν άκουσα ότι αποκάλυψε αυτά τα πράγματα παρουσία εκείνης της κυρίας, σκέφτηκα ότι θα το πει σε όλο το χωριό και θα το μάθει και η μητέρα μου. Προσευχήθηκα να ξεχάσει όλα όσα άκουγε, να μην τον βρουν. Και, πράγματι, θυμήθηκε και είπε στη μητέρα μου μόνο ωραία πράγματα από τη συνάντηση με τον Ευσεβή, και όταν η μητέρα μου τη ρώτησε τι μου είπε πιο συγκεκριμένα, απάντησε ότι δεν θυμάται.

Τα μυστικά που μου αποκάλυψε τότε με ενίσχυσαν να κάνω υπομονή και να συνεχίσω να προσεύχομαι για εκείνη.

 

Maria Oros,

Oradea

Δεν υπάρχουν σχόλια: