Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2023

Πόσο συχνά ακούω αυτά τα λόγια που μου λες:



Πόσο συχνά ακούω αυτά τα λόγια που μου λες: Είμαι τεμπέλης, είμαι τεμπέλης να προσεύχομαι, είμαι τεμπέλης να διαβάζω τις Γραφές, είμαι τεμπέλης να σκέφτομαι τον Θεό... Το πρόβλημα δεν είναι η τεμπελιά.  όχι, δεν είσαι τεμπέλης!  Απλώς δεν Τον αγαπάς... Δεν είσαι τεμπέλης, γιατί για πολλά άλλα έχεις ιδιαίτερη προσπάθεια, ενέργεια και δύναμη.  Δεν είναι αρκετό για τον Θεό, γιατί η καρδιά σου είναι απασχολημένη με άλλα πράγματα.
 Αν μόνο οι καρδιές μας άνοιγαν στον Θεό, αν μόνο Αυτός σήμαινε για εμάς κάτι παρόμοιο με αυτό που σημαίνει για εμάς ο πατέρας, η μητέρα ή η αδερφή, ο φίλος ή η φίλη μας, τότε δεν θα υπήρχε λόγος για τεμπελιά!  Γιατί, όταν αυτός που αγαπάμε έχει ανάγκη, ξεχνάμε την κούραση και την αρρώστια, τα πάντα, και εμφανίζεται δύναμη, προσπάθεια και επιθυμία.


 Μητροπολίτης Antonie de Suroj

Δεν υπάρχουν σχόλια: