Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2022

Ο Ιούδας είμαι ΕΓΩ...


Ο Ιούδας είμαι ΕΓΩ...

ΕΓΩ ως άλλος Ιούδας ήμουν ο πρώτος που πρόδωσα αυτόν που με ευεργέτησε.Δάγκωσα το χέρι που μου έδωσε ψωμί.
ΕΓΩ ως άλλος Πόντιος Πιλάτος "ένιψα τας χείρας μου" όταν κλήθηκα να υπερασπιστώ το δίκαιο.Δε με συνέφερε άλλωστε να πάρω θέση.
ΕΓΩ ως άλλος Ηρώδης "σφαγίασα" συνειδήσεις για να διαφυλάξω τα κεκτημένα αξιώματά μου.Από φόβο μήπως τα στερηθώ.
ΕΓΩ ως άλλος Ιουδαίος ταυτίστηκα με τη μάζα,φανατίστηκα,υιοθέτησα ακραία μισαλλόδοξη συμπεριφορά.Δε "χώνεψα" ποτέ μου το διαφορετικό.
ΕΓΩ ως άλλος Φαρισαίος-υποκριτικά φερόμενος-λάτρεψα τους τύπους παραμελώντας την ουσία,τον Άνθρωπο.Επέδειξα φιλαργυρία,εγωκεντρισμό,απληστία.
ΕΓΩ ως άλλος Κάιν φθόνησα,ζήλεψα,μίσησα.Ενήργησα μηχανορραφώντας με δόλο και καχυποψία.Φόνευσα το ίδιο μου το αίμα.
ΕΓΩ ως άλλος Γολιάθ φούσκωσα τα στήθη μου από κομπορρημοσύνη προτάσσοντας μια υπερφίαλα νοσηρή νοοτροπία κοσμικής υπεροχής.Η αλαζονεία μου υπερέβη τα εσκαμμένα.
ΕΓΩ,ΕΣΥ,ΟΛΟΙ ΜΑΣ...Τώρα είναι η ώρα...Ώρα ταπείνωσης...Ώρα περισυλλογής...

Δεν υπάρχουν σχόλια: