Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2024

Ερμηνεία της προσευχής Ο Θεός ελέησον...



Ερμηνεία της προσευχής 
 Ο Θεός ελέησον... 

 Η χάρη του Θεού δεν είναι τίποτε άλλο, παρά η χάρη του Παναγίου Πνεύματος, την οποία εμείς οι αμαρτωλοί πρέπει να ζητάμε από τον Θεό φωνάζοντας συνεχώς:

 - Κύριε ελέησον - δηλαδή,

 - Ελέησέ με, τον αμαρτωλό στην άθλια κατάσταση που βρίσκομαι, και δέξου με ξανά στη χάρη Σου. 
  - Δώσε μου το πνεύμα της δύναμης για να με δυναμώσει, να αντιταχθεί στους πειρασμούς του διαβόλου και στην κακή συνήθεια της αμαρτίας. 
  - Δώσε μου το πνεύμα της αγνότητας να γίνω αγνός, να συνέλθω και να διορθώσω τον εαυτό μου. 
  - Δώσε μου πνεύμα φόβου να Σε φοβάμαι και να τηρώ τις εντολές Σου. 
  - Δώσε μου το πνεύμα της αγάπης, για να σε αγαπήσω και να μη σε χωρίζω πια. 
  - Δώσε μου το πνεύμα της πραότητας να είμαι πράος απέναντι στους συγχριστιανούς μου και να αποφεύγω τον θυμό.
  - Δώσε μου το πνεύμα της ειρήνης να κρατάω την ψυχή μου ήρεμη και να μαζεύω όλες τις σκέψεις μου και να είμαι ήσυχος, όχι ταραγμένος. 
  - Δώσε μου το πνεύμα της αγνότητας για να με κρατήσει καθαρό από κάθε βρωμιά. 
 - Δώσε μου πνεύμα ήρεμου μυαλού για να μην ονειρεύομαι υψηλά πράγματα και να μην καμαρώνω. 

 Όποιος λοιπόν γνωρίζει ότι τα έχει ανάγκη όλα αυτά, φωνάζοντας στον ελεήμονα Θεό - Κύριε ελέησον -
 θα λάβει οπωσδήποτε ό,τι ζητήσει, και θα λάβει έλεος από τον Κύριο και τη θεία Του χάρη.

 Τα συγγράμματα του γέροντα Παΐσιου, αρχιμανδρίτη της οικογένειας της Μολδαβίας και της Γερμανίας

 Στην εικόνα η μητέρα Άννα με την αδερφή της
 Μονή Vraćevšnica

Δεν υπάρχουν σχόλια: