Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Η ΚΑΡΈΚΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΣΘΕΝΗΣ .





Η κοπέλα ζήτησε από τον ιερέα να έρθει και να προσευχηθεί για την υγεία του άρρωστου, πατέρα της. Μπαίνοντας στο δωμάτιο, ο ιερέας είδε μια καρέκλα κοντά στο κρεβάτι και σκέφτηκε ότι προετοιμαζόταν για την άφιξή του. 

"Μήπως με περιμένατε;" Ρώτησε τον ιερέα. 
- Όχι, και ποιος είσαι; Ο ασθενής ρώτησε. 
«Είμαι ιερέας». Η κόρη σας με προσκάλεσε να προσευχηθώ μαζί σας για την υγεία σας . Όταν είδα μια άδεια καρέκλα δίπλα στο κρεβάτι σου, υποθέτω ότι ήξερες για την επίσκεψή μου.
- Ω ναι, η καρέκλα ... - είπε ο ασθενής, και, χαμηλώνοντας τη φωνή του, συνέχισε: - Εγώ δεν θα το πω σε κανέναν γι 'αυτό ... Σέ όλη τη ζωή μου, πήγα στην εκκλησία και άκουγα όλη την ώρα,  ότι είναι πάντα απαραίτητο να προσευχόμαστε ότι η πολύ  προσευχή δίνει στον άνθρωπο ζεστασιά στην καρδιά του . Αλλά όλες οι προσευχές έρχοντουσαν σε μένα στο ένα αυτί και έβγαιναν από το άλλο. Δεν θα μπορούσα να τις θυμηθώ, ίσως επειδή δεν με άγγιζαν . Και μετά σταμάτησα να προσεύχομαι. Και μόνο πριν από μερικά χρόνια ένας καλός φίλος μου είπε ότι η προσευχή είναι απλά μια συζήτηση με τον Θεό. Με συμβούλεψε να καθίσω σε μια καρέκλα και από την άλλη να εισαγωγω μια  άδεια καρέκλα  με καθιστο  τον Ιησού Χριστό. Είπε, "Είμαι μαζί σας πάντα, μέχρι το τέλος των αιώνων ". "Και μετά να του πεις για όλα όσα σε ενθουσιάζουν και θα σε ακούσει προσεκτικά όπως  με ακούτε τώρα", είπε. Δοκίμασα - και μου άρεσε τόσο πολύ που το έκανα κάθε μέρα για δύο ώρες.

Ο ιερέας ευχαρίστησε τον ασθενή, τον συμβούλεψε να μην σταματήσει να μιλάει με τον Θεό, στη συνέχεια να προσεύχεται γι 'αυτόν, τον ευλόγησε έφυγε.  Λίγες ημέρες μετά από αυτό το περιστατικό, η κόρη ήρθε πάλι και είπε ότι ο πατέρας της είχε πεθάνει. Ο ιερέας ρώτησε: 
"Πώς πέθανε ;" 
«Ήταν δύο το απόγευμα όταν ο πατέρας μου με τηλεφώνησε στο κρεβάτι», απάντησε η κοπέλα. "Είπε ότι με αγάπησε πάρα πολύ, και με φίλησε". Πήγα στο δωμάτιο και όταν γύρισα, τον βρήκα άψυχο. Αλλά κάτι για το θάνατό του μου φάνηκε περίεργο. Στις τελευταίες στιγμές, προφανώς, συγκέντρωσε όλη του τη δύναμη, έδιωξε μακριά  τα μαξιλάρια και μετακόμισε την καρέκλα που βρισκόταν δίπλα στο κρεβάτι του και έβαλε το κεφάλι του πάνω της . Έτσι τον βρήκα. Τι νομίζετε ότι θα σήμαινε αυτό; 
«Ο Θεός παραχωρεί σε όλους να φύγουν έτσι», απάντησε ο ιερέας, σκουπίζοντας τα δάκρυα του. - Η καρέκλα δεν ήταν άδεια.

Γιούρι - Γιώργος Κλυαγίν

Δεν υπάρχουν σχόλια: