Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

:"Ρῦσαι με ἀπό τοῦ πονηροῦ" τή φοβερή ὣρα τοῦ πειρασμοῦ"! Ἀμήν.Ἱερομ. Εὐσεβίου,




Πατέρα μου οὐράνιε, δές τίς ἐπιθέσεις πού δοκιμάζω. Δέν μοῦ φτάνει τό χάλι μου καί ἡ ἀθλιότητά μου καθ' ἑαυτήν, ἒχω καί τίς ἐνέργειες τοῦ πονηροῦ νά ἀντιμετωπίσω. Πῶς ὃμως νά τίς ἀντιμετωπίσω νικηφόρα; Μοῦ λείπουν οἱ δυνάμεις γι'αὐτό. Βλέπω τόν ἐχθρό νά μέ δένη κι ἐγώ δέν μπορῶ νά προβάλω ἀντίσταση. Ἒλα, λοιπόν έσύ, ἒλα ὁ Ἰσχυρότερος καί δέσε τόν ἐν σχέσει μέ μένα ἰσχυρόν σατανᾶ.Ἂρπαξέ με καί κάνε με ὁλότελα δικό σου σκεῦος. Τήν ὣρα πού ὁ προδότης ἑαυτός μου εἶναι ἓτοιμος νά λυγίση, "ρῦσαι με ἀπό τοῦ πονηροῦ". Τήν ὣρα πού προσπαθεῖ νά μέ μπλέξη στά βρόχια του, ἐνῶ βαδίζω ἀνύποπτος, "ρῦσαι με ἀπό τοῦ πονηροῦ". Ὃταν οἱ ἂλλοι μοῦ σκάβουν τό λάκκο καί ἑτοιμάζουν βόθρο στήν πορεία μου, "ρῦσαι ἀπό τοῦ πονηροῦ". Ἀγαπημένε μου Πατέρα, θέλω νά σέ ἀγαπῶ πάντα χωρίς ποτέ νά σέ προδώσω. Ἀλλά καί ἂν λυγίσω, κάνε νά μήν εἶναι θανατηφόρα ἡ πτώση μου. Θά εἶναι φρικτό νά σέ χάσω μέ ἓνα τέτοιο τρόπο. Γι΄αὐτό σέ παρακαλῶ τώρα ἀκριβῶς στῆς γαλήνης τόν καιρό μέ ὃλη μου τήν ὓπαρξη:"Ρῦσαι με ἀπό τοῦ πονηροῦ" τή φοβερή ὣρα τοῦ πειρασμοῦ"! Ἀμήν.Ἱερομ. Εὐσεβίου, "Ἀναβάσεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια: