Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Χριστουγεννιάτικο θαύμα



Ήταν Παραμονή Χριστουγέννων. Για τις επιχειρήσεις μου ήθελα να ταξιδέψω στην πόλη N-sk. Και να  φτάσω με τρένο. Προκειμένου να μην βαρεθω στον δρόμο, διάβαζα ένα ηλεκτρονικό βιβλίο. Ωστόσο, δεν χρειάστηκε αυτό το βιβλίο καθόλου, αφού η γείτονάς μου ήταν μια πολύ κοινωνική γυναίκα μεσήλικας που μου είπε μια πολύ εκπληκτική ιστορία που συνέβη πριν από αρκετά χρόνια. Αυτή η ιστορία συνέβη  την Παραμονή των Χριστουγέννων, η οποία ώθησε τη νέα μου γνωριμία να το θυμηθεί και να μου πει όλες τις λεπτομέρειες. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μερικές φορές μπορούμε να πούμε σε ξένους πολύ πιο ειλικρινά  γεγονότα από ένα στενό άτομο. Αυτό συνέβη εδώ. Ο σύντροφος μου ονομάστηκε Αντωνίνα. Και αυτό μου είπε ...

"Ο σύζυγός μου και εγώ αγαπουσαμε ο ένας τον άλλον πάρα πολύ", ξεκίνησε την ιστορία της, η  Αντωνίνα. Όταν παντρευτήκαμε, θέλαμε να έχουμε παιδιά αμέσως. Αλλά δύο χρόνια είχαν περάσει, και τα παιδιά με κάποιο τρόπο δεν ηρθαν. Ήμουν πολύ ανήσυχη και πήγα στο γιατρό. Μετά την εξέταση, ο γιατρός είπε ότι δύσκολα θα μπορούσα να αποκτήσω παιδιά φυσικά. - αυτή ήταν η ετυμηγορία του. Ήταν για μένα τεράστια στεναχώρια  Ο γιατρός, βλέποντας την κατάσταση στην οποία ήμουν, πρότεινε ωστόσο να γίνει μια πολύ οδυνηρή διαδικασία - αυτή η ιατρική ονομάζεται "φούσκωμα σωλήνων". Συγκράτησα την πρότασή του, καθώς έκλαιγα ... "Η Αντόνινα σταμάτησε για λίγο και στη συνέχεια συνέχισε.

"Οι διακοπές του Νέου Έτους ειχαν προγραμματιστεί για τα τέλη Ιανουαρίου. Όταν ήρθα σπίτι, ήμουν υστερική. Απλά δεν ήθελα να ζήσω. Ο σύζυγός μου προσπάθησε όσο το δυνατόν καλύτερα για να με παρηγορήσει, αλλά δεν τον άκουγα. Και την επόμενη μέρα, όταν επέστρεψε από την εργασία, του μου είπε ότι θα πηγαίναμε στη Φινλανδία για τα Χριστούγεννα!Νοικιασε ένα εξοχικό σπίτι για μια εβδομάδα από έναν φίλο του Φινλανδο . Αρχικά δεν ήθελα να πάω, αλλά κατόπιν συμφώνησα. Στις 24 Δεκεμβρίου ήμασταν ήδη εκεί. Ο ιδιοκτήτης του εξοχικού μας έδωσε τα κλειδιά και, θέλοντας και πήγαμε στο σπίτι του. Το βράδυ ο σύζυγός μου και εγώ πήγαμε να επιθεωρήσουμε τη γειτονιά. Ήμασταν τόσο παρασυρόμενοι από τη βόλτα που δεν παρατηρήσαμε πως είχε σκοτεινιασει . Ο σύζυγός μου  είπε να περιμένω και έτρεξε στο σπίτι για τη λάμπα. Έμεινα να περιμένω. Κάποιος χρόνος πέρασε και ο σύζυγος δεν επέστρεψε. Τότε πήγα η ίδια στο εξοχικό. Λίγα λεπτά αργότερα στάθηκα στην είσοδο του σπιτιού. Κάλεσα τον σύζυγό μου. Η πόρτα άνοιξε ...

Στο κατώφλι βρισκόταν μια ηλικιωμένη γυναίκα. Ήμουν συγκεχυμένη. Και τότε συνειδητοποίησα - προφανώς έκανα λάθος στο σπιτάκι μας το σούρουπο. Είπα γεια σε φινλανδικά - πρώτα! Την οποία η γυναίκα είπε ότι μιλούσε στα ρωσικά. Καταλάβαινε . Ζήτησα συγγνώμη και είπα ότι φάνηκε ότι χάθηκα . Η γυναίκα χαμογέλασε και με κάλεσε να πιω ένα τσάι, και στη συνέχεια υποσχέθηκα να κάτσω . Αποφάσισα να πω στον σύζυγό μου ότι ήμουν επίσκεψη, αλλά δεν βρήκα το κινητό τηλέφωνο στην τσέπη  στο σακάκι μου. Ξέχασα να το πάρω! Μετά από λίγο δισταγμό, ήμουν ακόμα στο σπίτι. Μετά το δείπνο τσαγιού, όταν σηκώθηκα από το τραπέζι, η γυναίκα ξαφνικά είπε: 
- μάταια τρέχετε στους γιατρούς. Όχι  σε εσάς θα έρθει η ευτυχία της μητρότητας ... ήμουν ενθουσιασμένη. Πώς ξέρει την ατυχία μου; Και αυτή, σαν να διάβαζε το μυαλό μου, είπε: 
- Ξέρω πολλά πράγματα. Καθίστε και ακούστε ...
Ειχα βυθιστεί σε μια καρέκλα σε μια ζάλη. 
- Όταν επιστρέψεις στη Ρωσία, μην τρέχεις στο γιατρό, αλλά ... στην εκκλησία. Εξομολογήστε την πολύχρονη αμαρτία σας ... Η αμαρτία της άμβλωσης. Και να προσεύχεστε. Προσευχήσου στη Θεοτόκο ... Είναι ο μεσολαβητής όλων των γυναικών. Εάν πάρετε συγχώρεση - θα έχετε ένα παιδί και όχι ένα ... 
Την άκουσα, χωρίς να μπορώ να πω ούτε μια λέξη. Πώς γνώριζε ότι κάποτε έκανα έκτρωση στις φοιτητικές μου σπουδές; Δεν είπα τίποτα στο σύζυγό μου. Ήθελα να ξεκινήσω τη ζωή μου από το μηδέν και να ξεχάσω όλα τα λάθη του παρελθόντος. Και η γυναίκα ξανά σκέφτηκε τις σκέψεις μου και είπε: 
" Ο σύζυγός σας  δεν χρειάζεται να το γνωρίζει." Αυτή είναι η αμαρτία σου. Πρέπει να το αφαιρέσετε από τον εαυτό σας. 
Και τότε είπε: 
- Πάμε. Θα σας συνοδευσω !
Ποτέ φτάσαμε στο εξοχικό μας, δεν θυμάμαι. Όλα ήταν σαν μια ομίχλη. Στο χωρισμό, έπεσε μια τσάντα από την τσέπη μου. Είπε ότι ήταν τσάι βοτάνων,  ώστε να το έχετε και  να  πίνετε . Και πριν το πιείτε, να λέτε : 
"Αγία Μητέρα του Θεού, συγχωρεσε με την αμαρτωλό!" Αμήν. 

Όταν ξύπνησα, η γυναίκα δεν ήταν πλέον γύρω. Στάθηκα στη βεράντα του εξοχικού σπιτιού. Ο φοβισμένος σύζυγος έτρεξε προς την πόρτα, ακολουθούμενος από τον Heikke τον φιλανδο φίλο του.  Ο σύζυγός μου επέστρεψε στον τόπο όπου με  είχε αφήσει και χωρίς να με βρει εκεί, άρχισε να με καλεί στο  κινητό αλλά δεν απάντησα. Τότε φώναξε τον  Heikke, και έσπευσαν να με ψάχνουν μαζί.
Τους είπα τι συνέβη σε μένα. Ο Heikke αποθαρρύνθηκε. Είπε ότι στην περιοχή, εκτός από αυτό το εξοχικό σπίτι και το σπίτι του, δεν υπάρχουν άλλα σπίτια. Και δεν υπάρχουν άλλοι άνθρωποι εκτός από εμάς. Και τότε θυμήθηκα ότι υπήρχε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι και ότι ζούσε μια γυναίκα που ονομάζεται Aili -σαν μαια.  Και όλες οι γυναίκες από την περιοχή που είχαν προβλήματα με τον τοκετό έτρεχαν σε αυτήν και βοήθησε  όλους. Είναι αλήθεια ότι ήταν πολύ πριν. Στη μεταπολεμική περίοδο. 
Δεν πίστευα στον Heikke. Ποιος τότε μου έδωσε τσάι και με συνόδευσε; Και μια τσάντα βότανα που μου έβαλε στο σακάκι; 
Όλη τη νύχτα δεν είχα κλείσει τα μάτια μου. Όλο σκεφτόμουν τι συνέβη. Και το πρωί επεισα τον σύζυγό μου να  γυρίσουμε την γύρω περιοχή . Περνούσαμε μέσα στο δάσος για πολύ καιρό, μέχρι να βρούμε ένα παλιό σπίτι. Τα παράθυρα και οι πόρτες του είχαν επιβεβαίωση ... "- Ο άντρας μου ακολουθούσε σιωπηλός.

Δεν την διέκοψα και δεν βιαζομουν, με μεγάλο ενδιαφέρον περίμενα τη συνέχεια της ιστορίας. Η Αντόνιν αναστέναξε και συνέχισε: 
«Όταν επέστρεψα στη Ρωσία, το πρώτο πράγμα που έσπευσα  να κάνω ήταν να πάω  στην εκκλησία. Εξήγησα  στον ιερέα. Και τότε άρχισε να προσεύχεται μπροστά  στην εικόνα της Μητέρας του Θεού, "Καθάρισε τις θλίψεις μου". Δεν ξέρω γιατί, αλλά ήθελα να προσεγγίσω αυτή τη συγκεκριμένη εικόνα για να με συγχωρήσει. Απλώς προσευχόμουν με τα δικά μου λόγια, αλλά έβαλε όλη μου την ψυχή σε αυτά τα λόγια. Και το τσάι έβγαλα βότανα και είδε. Και όταν ήρθε η ώρα να πάω στην ιατρική μέθοδο  να "καθαρίσω τους σωλήνες", δεν χρειαζόταν αυτή τη διαδικασία. Ήμουν έγκυος!
Σχετικά με όλα όσα συνέβησαν στη Φινλανδία, τα είπα στην μητέρα μου. Και το γεγονός ότι η μητέρα μου,  μου είπε οτι εντυπωσίαστηκε πολύ από την ιστορία. Αποδείχθηκε ότι η γιαγιά μου ήταν Φινλανδη από την εθνικότητα. Και το πιο εκπληκτικό πράγμα - ονομαζόταν επίσης Aili, και ήξερε πώς να θεραπεύσει τους ανθρώπους με βότανα! Είναι αλήθεια ότι στα ρωσικά ο καθένας την ονόμασε Άννα. 

Και σε εύθετο χρόνο είχα ένα κορίτσι. Της κάλεσα Anya. Ένας σύζυγος ονειρεύεται έναν γιο ... Και, ξέρετε, - ο αφηγητής δίστασε λίγο, - φαίνεται ότι το όνειρό του θα γίνει πραγματικότητα σύντομα. - Η  Αντόνινα χαμογέλασε. «Είμαι και πάλι έγκυος, αλλά δεν το γνωρίζει ακόμα». 

Ο χρόνος πέρασε.  Πήγαμε στο σταθμό όπου έπρεπε να πάει η Αντωνίνα. Και  εντυπωσιάστηκα από αυτό που άκουσα. Κάποιο είδος θαύματος, όχι ιστορία! Ένα πραγματικό θαύμα των Χριστουγέννων ...
Το τρένο σταμάτησε. Η Αντονίνα πήρε δύο βαριές τσάντες και κατευθύνθηκε προς την έξοδο. Εγώ έσπευσα να την βοηθήσω, αλλά, και πάλι χαμογελώντας, αρνήθηκε: 

- Όχι, όχι, σας ευχαριστώ. Οι τσάντες δεν είναι καθόλου βαριές . Και εκεί ο σύζυγός μου και η κόρη μου με περιμένουν ήδη. 

- Πόσο χρονών είναι η κόρη σου τώρα; - ρώτησα. - Ήδη 12! - απάντησε ο Αντόνινα. 

Κοίταξα έξω από το παράθυρο. Στην πλατφόρμα βρισκόταν ένα μπουκέτο λουλουδιών, ένας άντρας περίπου σαράντα και ένας λεπτός, σαν ζαχαροκάλαμο, έφηβος. 
"Ένα θαύμα , όχι ιστορίας! - και πάλι, σκέφτηκα, - πραγματικό χριστουγεννιάτικο θαύμα ... " 

Δεν υπάρχουν σχόλια: