Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2020

Ο ίδιος, έγραφε πριν πεθάνει η γυναίκα του, καθώς την έβλεπε πια να σβήνει:





Αύριο η θεραπεία των δέκα λεπρών...

Ευγνωμοσύνη:
να Τον θωρείς Παντού,
στον νεράκι που σε ξεδιψά,
στο ψωμί που σε θρέφει,
στον ύπνο που αναπαύει
το ταλαιπωρημένο σου κορμί,
στα χέρια που σ' αγκαλιάζουν,
στις κρύες μα και στις ηλιόλουστες
μέρες της ζωή σου.....
Η αχαριστία γεννά την γκρίνια!
Και όπως έλεγε και ο Άγιος Παΐσιος:
''Όσο κανείς γκρινιάζει
τόσο ρημάζει''......
Για αυτό έλεγε ο παπα-Τύχων:
Ένα Κύριε ελέησον(100 δρχ)
Ένα Δόξα τω Θεώ(1000 δρχ).
Μα μην την ψάχνεις(την Ευγνωμοσύνη)
στο κουστούμι σου της Κυριακής
(στα θρησκευτικά σου καθήκοντα)
είναι δικό Του δώρο(κι αυτό),
μυρίζει Παράδεισο 
γι' αυτό κι αν συναντήσεις 
άνθρωπο με το ''δόξα τω Θεώ''
(στα χείλη και την καρδιά)
μοσχοβολά η ζωή του
παρά τις αναθυμιάσεις γύρω-γύρω
του κόσμου τούτου....
 Μια τέτοια ψυχή όταν έχασε 
την αγαπημένη του γυναίκα από καρκίνο 
και έμεινε με τα δυο μικρά παιδιά τους 
Έγραψε στο ημερολόγιο του:
«Είναι στιγμές που πονάω πάρα πολύ 
και μου λείπει πάρα πολύ. 
Αλλά τα καλά που προσέφερε 
στην ζωή μου το πέρασμά της 
μου είναι μέσα μου πολύ περισσότερα 
από τον πόνο της απουσίας της. 
Κι ευγνωμονώ τον Θεό 
που πέρασε από την ζωή μου». 
Ο ίδιος, έγραφε πριν πεθάνει η γυναίκα του, 
καθώς την έβλεπε πια να σβήνει: 
«Είναι κοντά μου και όμως 
την νοιώθω να φεύγει μακριά μου. 
Φεύγει και χάνεται από τα χέρια μου. 
Αυτό με κάνει και πονάω, 
αλλά με παρηγορεί ότι πάει σε χέρια 
που την αγαπούν περισσότερο».

ΠΑΤΗΡ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: