Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2021

"Πέθανε, αλλά είναι ζωντανός!"

 


Η ιστορία ενός ιερέα

«Είχα έναν φίλο στη σχολή, τον Ιβάν Βεσέλοφ, νοικιάσαμε ένα διαμέρισμα μαζί του. Μετά την αποφοίτησή του από το σεμινάριο, ο Ιβάν έγινε δάσκαλος στο περιφερειακό σχολείο και μπήκε στη Θεολογική Ακαδημία και μετά στάλθηκε για να υπηρετήσει στο Χερσόν. Ξαφνικά ονειρευόμουν γι 'αυτόν και συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν ζωντανός. Έγραψα στον πατέρα του και έλαβα την απάντηση ότι ο Ιβάν πέθανε την ίδια μέρα και ώρα όταν τον είδα στο όνειρό μου.

Ονειρευόμουν ότι ήμουν στο νεκροταφείο Kherson κοντά στο παλιό μνημείο, στο οποίο σχημάτισε μια μικρή τρύπα λόγω των πεσμένων πετρών. Από περιέργεια, ανέβηκα πάνω στο μνημείο. Όταν ήθελα να βγω πίσω, δεν μπορούσα να βρω διέξοδο. Άρχισα να σπάζω πέτρες και ένα φως αναβοσβήνε. Έχοντας σπάσει μια μεγάλη τρύπα, βγήκα έξω και βρέθηκα σε έναν όμορφο κήπο. Ο Ιβάν περπατούσε προς μένα σε ένα από τα σοκάκια.

- Πώςείσαι  εδώ; Αναφώνησα.

- Πέθανα, και  με βλέπεις- Είμαι εδώ! Απάντησε.

Το πρόσωπό του έλαμψε, τα μάτια του έλαμψαν. Έτρεξα σε αυτόν να τον αγκαλιάσω, αλλά πήδηξε πίσω και, με σπρώχνει μακριά, είπε:

- Είμαι νεκρός, μην πλησιάζετε!

Τότε φοβήθηκα, αλλά όταν τον κοίταξα και είδα το φωτεινό, χαρούμενο πρόσωπό του, ηρέμησα.

"Είμαι ζωντανός, αν και είμαι νεκρός, είμαι νεκρός και ζωντανός!" - αυτός είπε.

Όταν πλησιάσαμε το παλιό μνημείο, ο Ιβάν μου είπε:

- Αντίο, πρέπει να πας σπίτι! - και έδειξε την τρύπα.

Βγήκα και ξύπνησα αμέσως. "

Βιβλιογραφία:"Ακτινοβόλοι επισκέπτες. Ιστορίες ιερέων"

Δεν υπάρχουν σχόλια: