Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2021

"Έχεις μια πράξη που δεν θέλεις να κάνεις, αλλά σπάσε την, γιατί αυτό δεν είναι σημαντικό!"Ο Ευσεβής Γερόντιος ο δια Χριστόν σαλός και Θαυματουργός






 Η πρώτη μου συνάντηση με τον Ευσεβή Γεροντίο ήταν στο ραδιόφωνο Reîntregirea, το έτος 2000. Είχα μια ραδιοφωνική εκπομπή και επρόκειτο να την ηχογραφήσω.

Θυμάμαι ότι ήμουν στο ραδιόφωνο εκείνη τη στιγμή, μόνο εγώ και ο τεχνικός διευθυντής, TG. Όταν τελείωσα, ο T. είπε: "Προσέξτε να κλείσετε την πόρτα όταν φεύγετε, γιατί είμαι μόνο εγώ εδώ". Η πρόσβαση στο ραδιόφωνο γίνεται μόνο με κάρτα ή αν κάποιος ανοίξει την πόρτα μέσα. Όταν βγαίνετε, η πόρτα κλείνει αυτόματα. Όπως πάντα, τράβηξα την πόρτα πίσω μου και την έκλεισα.

 

Λίγα βήματα μακριά, ακριβώς μπροστά από την πόρτα, συνάντησα τον πατέρα GP και τη γυναίκα του. Αρχίσαμε να μιλάμε. Μετά από περίπου δέκα λεπτά η πόρτα στο ραδιόφωνο άνοιξε και ο Ευσεβής ήρθε. Φοβήθηκα πολύ, γιατί ήμουν εκεί και μετά βγήκα έξω δεν υπήρχε κανένας άλλος εκτός από τον Τ. Νομίζω ότι ένιωσα. Με κοίταξε κατάματα, με έδειξε και μου είπε: "Έχεις μια πράξη που δεν θέλεις να κάνεις, αλλά σπάσε την, γιατί αυτό δεν είναι σημαντικό!" Πράγματι, είχα μια πράξη τότε που πραγματικά δεν ήθελα να την κάνω. Από τότε, η ζωή άλλαξε για μένα. Δεν έχω ξαναμιλήσει μαζί του. Τότε ήμουν πεπεισμένη ότι με ήξερε και ήξερε περισσότερα για μένα, αλλά όχι από γήινες πηγές, γιατί αυτό που μου είχε πει ήταν πράγματα που μόνο εγώ και ο Ύψιστος ήξερα.

(Monica Costea, Alba Iulia)

Δεν υπάρχουν σχόλια: