Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2022

- Ανιδιοτελής αγάπη -

- Τι με θες; Αφού είμαι όλο πληγές.
- Θα στις γιατρέψω τις πληγές.
- Έχω πολλά σημάδια.
- Θα στα φιλήσω τα σημάδια.
- Πονάω παντού.
- Θα σε φροντίσω να περάσουν οι πόνοι.
- Κλαίω συχνά.
- Θα στα πίνω εγώ τα δάκρυα, θα τα κάνω γέλια.
- Φοβάμαι τις αγκαλιές.
- Θα σε αγγίζω προσεκτικά.
- Και οι εφιάλτες;
- Θα σου κρατάω το χέρι όλα τα βράδια μέχρι να τους διώξουμε.
- Κι όταν φοβάμαι;
- Μαζί θα πολεμήσουμε τους φόβους σου.
- Κι όταν δε μπορώ να κοιμηθώ;
- Θα σε νανουρίζω.
- Κι όταν με πιάνει πανικός;
- Θα σου λέω «Εγώ είμαι εδώ».
- Τι θα κάνω;
- Τι θα ΚΑΝΟΥΜΕ.
- Πώς θα τα καταφέρω;
- Θα τα ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ.
- Μα τα προβλήματά μου...
- Τα προβλήματά ΜΑΣ.
- Πώς θα σωθώ;
- Θα μπω εγώ μπροστά σου να αποτρέψω τον χαμό.
- Και για όλα αυτά τι αντάλλαγμα θες;
- Να μ' αφήσεις να σε αγαπάω.

- Ανιδιοτελής αγάπη -

~ Εύα Κοτσίκου ~

Δεν υπάρχουν σχόλια: