Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2022

ΠΕΡΊ ΜΟΝΟΓΑΜΊΑΣ.


Η μονογαμία δεν είναι εφεύρημα χριστιανικό αλλά είναι εφεύρημα όλων των ανώτερων πολιτισμών. Γιατί στους ανώτερους πολιτισμούς υπάρχει σε όλους ισχυρή εξατομίκευση. Όταν είμαι ισχυρά εξατομικευμένος, όταν έχω προσωπικότητα εν ολίγοις, χρειάζομαι έναν άνθρωπο μοναδικό απέναντί μου, παραδόξως. Γι’ αυτό στο Ισλάμ, με όλα αυτά, δεν έχει την δυνατότητα κανείς να έρθει ενώπιος ενωπίω με κάποιον ο οποίος θα του δώσει έναν πλήρη, συμπαγή και συνεκτικό εαυτό.
 Αν έχουμε δέκα σχέσεις, καθεμία ή καθένας έχει από ένα κομμάτι μου, αυτό με το οποίο με έχει ταυτίσει. Και εγώ ο ίδιος είμαι πολύ-διασπασμένος γιατί με κανέναν δεν μπορώ να βρω τον ολόκληρο εαυτό μου. Καταλαβαίνετε τί λέω, κανένας από αυτούς ή αυτές δεν έχει όλον εμένα. Καταλάβατε; Γιατί δεν μπορώ να βρω αυτό το ενώπιος ενωπίω που είναι πολύ σημαντικό για έναν πνευματικό άνθρωπο. Και αυτό το κομμάτιασμα λέγεται πορνεία. Πως αλλιώς θα μπορούσε να ονομαστεί; Είναι ένα κομμάτιασμα, κομματιάζουμε ο ένας τον άλλον και παίρνουμε ο καθένας κατά το δοκούν, αυτό το οποίο θέλει εκείνη τη στιγμή, το χρησιμοποιεί και τελειώνει. Και αυτό το πράγμα αφήνει τον άνθρωπο ανάπηρο. Μετά από λίγο δεν ξέρει πως να προχωρήσει σε σχέση με έναν άλλον άνθρωπο, δεν γνωρίζει. 

π. Νικόλαος Λουδοβίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια: