Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2022

Είχα καρκίνο στο στήθος ήμουν αρραβωνιασμένη και ζήτησα να πάω στην γερόντισσα Γαλακτία.


Είχα  καρκίνο στο στήθος ήμουν αρραβωνιασμένη και ζήτησα να πάω στην γερόντισσα Γαλακτία.
Πήγα και τί να δω!
 Μία γιαγιούλα μια σταλιά πάνω στο κρεβάτι γεμάτη φως!  Έλαμπε, μοσχοβολούσε.
Η γερόντισσα έκανε νόημα να πάω κοντά της.  Με έβαλε μέσα στην αγκάλη της, με έσφιξε πάνω της. 
Μου είπε:
-«μη φοβάσαι παιδί μου.  Πράμα δεν έχεις.  Όταν σου βγάνουνε τσι πεταλούδες από τα χέρια να έρχεσαι εδώ να σε σταυρώνω. 
Θα σε αναθέσω στην γειτόνισσά μου την Άγ. Ειρήνη Χρυσοβαλάντου. Όλα καλά...».  
Έβγαλε το σχήμα της και το έβαλε στο στήθος μου μοσχοβόλησε ο τόπος.
 Μέσα στην ντουλάπα το πουκάμισο μου εκείνο ευωδίαζε αρκετό καιρό.  
Όπως μυρόβλησε την ημέρα της κηδείας της ένα κομμάτι από το νυχτικό της που μου χάρισε η κυρία Ριρίκα!  
Ο Δημήτρης ο αρραβωνιαστικός μου με ρώτησε:
- «τί μοσχοβολά έτσι; Έρχεται κύματα κύματα η ευωδία.  Θύμιασες;».  Του εξήγησα τι συνέβαινε και θαύμασε.
Μετά από αρκετό καιρό πήγα στην Αθήνα και έκανα μια μαγνητική τομογραφία για να δω πώς πάω.
 Η μαγνητική βγήκε χάλια.  Έδειξε πολλές μεταστάσεις.  
Πάνω στον πανικό μου πήγα και βρήκα μια χαρτορίχτρα για να μου πει αν όντως έχω μεταστάσεις
Φυσικά με βούλιαξε, με απογοήτευσε. 
Γύρισα και πήγα αμέσως στη Γερόντισσα.
 Μόλις με είδε μου είπε αυστηρά: 
-«έλα ’δω. Πράμα δεν έχεις.  Μην ξαναπάς στις μάγισσες γιατί αλλοίμονό σου!!!!θά ’ρχεσαι επαέ να τα λέμε...Όλα καλά θα πάνε παιδί μου! 
Μόνο κοντά Του νά ’σαι»!
 Μετά από λίγες μέρες μου τηλεφώνησαν από το νοσοκομείο ότι έγινε λάθος. 
Οι εξετάσεις μου ήταν καθαρές τελείως!!!
Μαρία Περιστέρη, Πρινιάς Μαλεβυζίου✝️✝️✝️

Δεν υπάρχουν σχόλια: