Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

Αληθινή μαρτυρία μανούλας


Αληθινη μαρτυρία μανουλας

Η κόρη μου μαζι με το αγορι της σπουδάζουν Θεσσαλονίκη
Ήρθανε για το τριήμερο Αθηνα
Τρίτη μεσημέρι μας αποχαιρετάνε για να γυρίσουν πίσω

Τν ώρα που πάνε να βγούνε τν πόρτα το σκυλάκι μας τρέχει πίσω τους και αρχίζει να τους γαυγιζει
Το παίρνει η κόρη μου αγκαλιά και αυτό αρχίζει να τν γλύφει

Το αφήνει κάτω και ξεκιναει να φύγει..
Το ίδιο πάλι
Το σκυλάκι να τν τραβάει..να Μν τν αφήνει..
Πρώτη φορά το έκανε αυτό..
Τόσες φορές έφευγε το παιδί..
Έκανε σαν τρελό το σκυλί 
Μαμά μου λέει ..να το πάρω μαζί;;

Τι λες παιδί μου;; Που να το πάρεις Θεσσαλονίκη;;;

Καλά μου λέει...
Αλλά το σκυλακι δν τν άφηνε. 

Μαμα θα το πάρω..άλλωστε σ ένα μήνα θα γυρίσουμε πάλι για το Πάσχα. .

Εντάξει είπα..

Κ φύγανε ..

Πάνε στο τρένο..

Η μητέρα  σταματαει κ δείχνει το εισιτηριο..

Βαγόνι 2..

Συνεχίζει τν αφήγηση της

Μόλις φτάνουν στο σταθμό με το σκυλάκι μαζί..τους λέει ο ελεγκτής..

Στο βαγόνι 2 έχει πάρα πολύ κόσμο
Δν μπορείτε να πάτε μαζί με τν σκύλο εκεί.. αν εισασταν μόνοι σας οκ..

Σας παρακαλώ περάστε στο τελευταίο..
Στο 8.. εκεί θα μπορείτε να καθίσετε με το ζωάκι 
Η μητέρα εκλαιγε κ τα έλεγε με το σκυλάκι αγκαλιά...
Τν φύλακα άγγελο τους είπε..♥️

Έτσι σώθηκαν τα παιδια..

Υπάρχουν Άγγελοι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: