Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ- ΣΤΕΦΑΝΟ ΤΟΝ ΣΕΡΒΟ ΤΟΝ ΚΑΡΟΥΛΙΩΤΗ 2


Άλλα ζητάει ο άνθρωπος άλλα στέλνει ο Θεός

Κάποτε, λέει ο παπά-Στέφανος θέλησα να πάω στη Θεσ/νίκη για κάτι δουλειές. Αλλά ήθελα πρωί να φύγω, να προλάβω να τελειώσω τις δουλειές μου και να γυρίσω για Ουρανούπολη αυθημερόν. Μήπως έβρισκα και κανένα έκτακτο πλοίο να μπω μέσα, έστω και αργά.

Ξύπνησα λοιπόν πρωί-πρωί και η μοναδική μου έννοια ήταν πώς θα γινόταν όλα όπως εγώ τα ήθελα και όπως τα σχεδίασα.

Με το πλοίο της γραμμής βρέθηκα πρωί στην Ουρανούπολη όπου περίμενε το πούλμαν του ΚΤΕΛ για να φύγω.

Τότε εγώ πετάχτηκα μέχρι απέναντι να δώσω μια παραγγελία αλλά ενώ ερχόμουνα το αυτοκίνητο ξαφνικά ξεκίνησε. Φώναξα να σταθεί, φώναξαν και άλλοι, σήκωναν τα χέρια σφυρίζοντας, ο οδηγός με είδε, αλλά αντί να σταματήσει σιγά-σιγά και διστακτικά απομακρυνόταν, παρά τις τόσες προτροπές, ώσπου χάθηκε στο βάθος του δρόμου. Το αυτοκίνητο έφυγε τελικά χωρίς εμένα. Το επόμενο δρομολόγιο ήταν πολύ αργά και έτσι όλο το σχέδιο που είχα καταστρώσει κατέρρευσε. Κάθισα τότε απελπισμένος στο πεζοδρόμιο. Έβαλα το κεφάλι μου μέσα στα χέρια και μονολογούσα με απόγνωση και έλεγα:

— Τί σου ζήτησα εγώ, Παναγιά μου, και εσύ τί μου έστειλες!

Ήρθαν τότε πολλοί γύρω μου και με παρηγορούσαν και όλοι στιγμάτιζαν την άθλια συμπεριφορά του οδηγού, που δεν στάθηκε να με πάρει. Έτσι αναγκαστικά περίμενα το επόμενο δρομολόγιο. Δεν γινόταν κι αλλιώς άλλωστε.

Πως τα οικονομεί όμως ο Θεός!

Με το δεύτερο δρομολόγιο φύγαμε κανονικά αλλά όταν φτάσαμε στις ανηφόρες της Αρναίας τί να δούμε!

Το προηγούμενο πούλμαν ήταν ακόμη εκεί χαλασμένο, όλος ο κόσμος ήταν κάτω και ο οδηγός παιδευόταν να το επιδιορθώσει. Δηλαδή καθυστέρηση με τις ώρες!

Για να μην τα πολυλογώ ανέβηκε στο δικό μας πούλμαν όλος εκείνος ο κόσμος, πήγαμε στην Θεσ/νίκη τελείωσα εύκολα τις δουλειές μου και το πιο καταπληκτικό, μπόρεσα να επιστρέψω αυθημερόν στην Ουρανούπολη! Όπως δηλαδή τα ήθελα και τα σχεδίασα αρχικά.

Συμπέρασμα: Αυτό που με τα ανθρώπινα μέτρα και την ανθρώπινη λογική φαίνεται εκ πρώτης αδύνατο, για το Θεό είναι δυνατό. «Τα αδύνατα παρ' άνθρώποις, δυνατά εστί παρά τω Θεώ».

ΒΙΒΛ. ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ. ΠΑΠΑ- ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΣΕΡΒΟΣ ΚΑΡΟΥΛΙΤΗΣ. ΕΠΙΜΕΛΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΤΟΓΙΑΣ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: