Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Eπιστολή σε ένα νέο




 Αγαπητέ μου ΄΄μικρέ΄΄ αδερφέ,

     Παίρνω το θάρρος να σου στείλω αυτήν την επιστολή επι ευκαιρία και της εορτής σου, για να σου ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου. Επετρεψέ μου A……. , δύο λόγια αδερφικά να σου πώ, πριν εγκαρδίως σου ευχηθώ.
                 Η νεότητα είναι εκείνη η οποία πολλές φορές τον νέο άνθρωπο τον οδηγεί να κάνει πολλές φορές  ηρωικές μεν αλλά και βλακώδεις  δε πράξεις, και αυτό γιατί ο έφηβος , βιολογικά και ψυχολογικά αισθάνεται το αίμα του να βράζει και πολλές φορές εν αγνοία του πέφτει σε πολλές παγίδες. Δεν θέλω να σε διδάξω, γιατί έχεις δυο γονείς , έντιμους, αγωνιστές της ζωής που σε διδάσκουν από τη δική τους πλευρά. Εγώ απλά δύο προβληματισμούς θέλω να σου πώ και αυτό γιατί και οι δύο είμαστε σε αυτή τη ΄΄φάση΄΄ της νεότητας και λίγα χρόνια είναι και που εγώ άφησα μια για πάντα την εφηβεία.
                    ΄Εβλεπα και εγώ , ένιωθα και εγώ ( ή νόμιζα )πολλά περισσότερα από όσα οι μεγάλοι έβλεπαν σε κάποια πράγματα, νέες ιδέες , φρέσκιες, όσο φρέσκια και η δική μας ζωή. Δεν σου κρύβω ότι σε πολλά είχα δίκιο, σε κάποια άλλα όμως άδικο, και πολλές φορές από λανθασμένες μου συμπεριφορές και αποφάσεις πλήρωσα αυτό το ΄΄άδικο΄΄ !  Φυσικό και απόμενο, αφού όπως σου είπα η εφηβεία γρήγορα σκέφτεται, και επιπόλαια αποφασίζει. Υπήρξαν στιγμές που έβριζα τον εαυτό μου που ανυπάκουσα σε κάτι πιο σοφό, σοφό λόγω της εμπειρίας της ζωής, τους γονείς μου. Δόξα όμως τω  θεώ, κατάλαβα μεγαλώνοντας ότι η εμπειρία της ζωής σε συνδυασμό με την αληθινή αγάπη την οποία μόνο οι γονείς έχουν, με οδήγησαν σε ασφαλείς αποφάσεις για την μελλοντική μου πορεία, και σε πιο ώριμο τρόπο σκέψης , και αντιμετώπισης των διαφόρων καταστάσεων.  Είδα πολλούς φίλους και συμμαθητές να παρεκτρέπονται , να παρασύρονται από αυτό το παγκόσμιο ρεύμα που μέσα από ταινίες, την τηλεόραση  κλπ  δρά και σκοπό έχει να φτιάξει ανθρώπους ρομπότ που θα κάνουν μόνο ότι τους πούν και να δοκιμάζουν άλλους καρπούς από αυτούς της ηθικής, και να έχουν στόχους (αν και οι περισσότεροι δεν είχαν ποτέ) πράγματα ανούσια, και προσωρινά που μόνο καλό δεν θα προσέφερε στην μελλοντική τους πορεία.
        


           Και πράγματι απέτυχαν ενήλικοι πλέον (αυτοί που στόχους δεν έβαλαν στη ζωή τους ποτέ) γυρίζοντας εδώ και εκεί, ψάχνοντας ΄΄το ιδανικό΄΄ τους , κάνοντας πολλές διαφορετικές εργασίες , ταυτόχρονα για να επιβιώσουν, απογοητευμένοι γιατί από νωρίς,  από την ΄΄γενιά των ονείρων΄΄ (εφηβεία δηλαδή) δεν αγωνίστηκαν , δεν σκέφτηκαν , δεν στόχεψαν ώστε να πετύχουν εκείνο που πραγματικά θα τους ολοκλήρωνε θα τους γέμιζε ,  και που θα τους έδιδε κιόλας και τα προς τα ζήν. Απλά ζούσαν , ζούσαν τη στιγμή εκείνη, κάνοντας όνειρα απατηλά, παραμένοντας με τα χέρια σταυρωμένα, κατασπαλώντας την τρυφερή τους ηλικία σε ΄΄μικρούς ΄΄ έρωτες, σε αμαρτωλές και ανήθικες και πολλές φορές ανέντιμες στιγμές. Στα λέω αυτά διότι εγώ είμαι από εκείνους που ξέφυγαν  του ρεύματος , ονειρεύτηκα και στόχεψα, και τώρα σε λίγο καιρό , περιμένω το όνειρο το παιδικό και εφηβικό της ζωής μου να εκπληρωθεί. Ξέρω ότι και εσύ, έχεις ξεφύγει του ρεύματος , και της ανόητης ανεμελιάς, και παρά την ηλικία σου πατάς γερά στα πόδια σου, έχοντας στόχους αληθινούς (αν δεν έχεις , τώρα η ευκαιρία!! ) για την ανατολή της ενήλικης ζωής σου. Στόχους που  ίσως με την σκέψη σου τώρα φαίνονται δύσκολοι να επιτευχθούν, δύσκολοι να πραγματοποιηθούν, μα σου λέω ότι όλοι μα όλοι θα υλοποιηθούν αρκεί οι στόχοι που θα βάλεις να είναι αληθινοί, να τους θές πραγματικά δηλαδή να γίνουν. Διότι όποιος αγωνίζεται , κερδίζει!
                             Α,,,,,, σκέψου, ονειρέψου, όνειρα που οδηγούν στην αλήθεια και στην πραγματικότητα, ζήσε την ηλικία αυτή σεμνά , ταπεινά, ήσυχα και βάζοντας στόχους!!!!!  Εύχομαι ο καλός μας θεός με τις ευχές του προστάτη Αγίου σου να σου δίνει φώτιση, αγάπη προς όλους, πίστη στο θεό , ελπίδα για ένα μέλλον  όμορφο και καλύτερο,  με πολύ υγεία, και πάνω από όλα αρετές πολλές και εκείνη της ωραίας υπομονής για τα δύσκολα της ζωής  και όλα αυτά  να στολίζουν τα πολλά τα πάρα πολλά χρόνια της όμορφης ζωής σου.



                     Α…….ΖΗΣΕ , ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΧΟΥΣ!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ!






                                                                                                                             Με εκτίμηση πολύ
                                                                                                                             Θερμός ευχέτης σου

                                                                                                                            Ιωάννης Χ Ρασσιάς
                                                                                                                                   



Δεν υπάρχουν σχόλια: