Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022

Παραβολή...

Παραβολή 


Έχοντας ζήσει τη ζωή του ως πλήρης εγωιστής, σκεφτόμενος μόνο τον εαυτό του και αδιαφορώντας για τους άλλους, ένα άτομο πήγε στην κόλαση. Πόσο μετάνιωσε για όλα όσα έκανε εκεί! Όμως ήταν πολύ αργά. Βασανισμένος μέρα και νύχτα στις κολασμένες φλόγες, προσευχόταν αδιάκοπα: 

«Συγχώρεσέ με, Θεέ μου, αμάρτησα, αλλά τώρα διορθώθηκα!» Δεν είμαι πια εγωιστής, βοήθησέ με, Κύριε, γιατί έχω αλλάξει, δεν υπάρχει πια ούτε σταγόνα κακού μέσα μου! 

Και όταν προσευχόταν, από το πουθενά εμφανίζεται ένας άγγελος και του λέει: 
- Χαίρε, άνθρωπε! Ο Θεός άκουσε την προσευχή σου και θέλει να σου δώσει την ευκαιρία να μετακομίσεις στον παράδεισο. Αλλά έχεις αλλάξει πραγματικά; 
«Φυσικά, ναι», απάντησε ο άντρας, φλεγόμενος από την ανυπομονησία, «φυσικά, έχω αλλάξει!» 
- Καλός! Είπε ένας άλλος άγγελος. - Βλέπεις το νήμα που σου κατεβαίνει; Αν το ανέβεις, τότε θα πας στον παράδεισο και θα απαλλαγείς από το τοπικό μαρτύριο. 

Απερίγραπτα ευχαριστημένος, ο άντρας άρχισε να σκαρφαλώνει στην κλωστή που κρέμονταν πάνω από την κόλαση, όταν ξαφνικά παρατήρησε ότι όσο πιο ψηλά ανέβαινε, τόσο πιο λεπτή γινόταν η κλωστή. Κοίταξα κάτω και δεν πίστευα στα μάτια μου! Πολλοί αμαρτωλοί προσκολλήθηκαν στο νήμα του, ξεφεύγοντας απεγνωσμένα από τη φωτιά της κόλασης.

- Τι κάνεις?! φώναξε ο άντρας φοβισμένος. «Φύγε τώρα, αλλιώς θα σπάσει το νήμα και θα ξαναπέσω». Κατέβα, δεν ακούς;! ο άντρας φώναξε απελπισμένος και άρχισε να τους απομακρύνει με τα πόδια του. 

Εκείνη τη στιγμή έσπασε το νήμα και έπεσαν όλοι στην κόλαση. 
- Ω, άγγελε, κοίτα τι μου έχουν κάνει οι άλλοι! Πες στον Θεό να μου στείλει άλλο νήμα και επιτέλους θα έφευγα από εδώ! 
«Αυτό είναι αδύνατο», του απάντησε ο άγγελος. 
– Μα πώς είναι; Δεν φταίω σε τίποτα, το νήμα χάλασε εξαιτίας τους!
- Όχι, το νήμα έσπασε μόνο εξαιτίας σου και του φθόνου σου. Αυτό το νήμα ήταν ένα νήμα πίστης και θα μπορούσε να αντέξει όλη την κόλαση αν πίστευες στον Λόγο του Θεού και σκεφτόσουν περισσότερα από τον εαυτό σου. Είπες ότι θεραπεύτηκες από εγωισμό και τώρα νοιάζεσαι για τον διπλανό σου, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Έμεινες ο ίδιος αμαρτωλός και κακός, οπότε το νήμα δεν σε άντεξε και έσπασε. 

Ένας άνθρωπος που είναι κακός, τσιγκούνης και ενδιαφέρεται μόνο για το δικό του πρόσωπο δεν θα πετύχει στη ζωή. Ίσως θα μαζέψει πλούτη, αλλά τι θα έχει μείνει στην ψυχή του; Και όποιος πάντα και με αγάπη βοηθάει τους άλλους, μαζεύει ουράνιους θησαυρούς στην καρδιά του και γίνεται πραγματικός άνθρωπος, γιατί άνθρωπος είναι μόνο αυτός που ζει για τους ανθρώπους. 

Σκέψεις από την Ιερουσαλήμ

Δεν υπάρχουν σχόλια: