Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 16 Ιουλίου 2022

Στη φωτογραφία είναι ο Γέροντας!


Αναφέρεται στο γεροντικό ένα παράδειγμα -και το άκουσα πολλές φορές αυτό το πράγμα και το διάβασα σε Βίους Αγίων- ότι κάποιοι Άγιοι αναφέρουν ότι κάποια παιδάκια παίζοντας, τελούσαν τη Θεία Λειτουργία. 
Αυτό το έκανα κι εγώ όταν ήμουν μικρός! Μόνος μου, σπίτι μου έπαιρνα ένα ποτήρι σαν Δισκοπότηρο και ένα πιατάκι και έκανα προσκομιδή απ' ό,τι έβλεπα τον Ιερέα στην Εκκλησία. Είχα ένα βιβλίο της Θείας Λειτουργίας και έκανα όλα ό,τι έκανε ο Ιερέας. Τόσο πόθο είχα να γίνω Ιερέας!

Εντάξει, δεν καταλάβαινα ότι αυτό δεν έπρεπε να το κάνω... Το έκανα από ευλάβεια, ας πούμε, παιδικότητα. Το κάνουν συχνά τα μωρά. Έχει παιδάκια που ξέρουν τη Θεία Λειτουργία. Εγώ ήξερα τη Θεία Λειτουργία πριν γίνω Ιερέας. Δεν δυσκολεύτηκα να γίνω Ιερέας διότι λειτουργούσα από πριν μόνος μου, μέσα στο σπίτι μου κρυφά από τη μάνα μου, βέβαια, η οποία εισήλθε μία φορά εις το Ιερόν μου και μου τα κατέστρεψε όλα! 
 Ήταν "εικονομαχία" τότε! 

π. Αθανάσιος Μητρ. Λεμεσού 
https://youtu.be/2DI8d9wXpUk

*Στη φωτογραφία είναι ο Γέροντας! 💙

Δεν υπάρχουν σχόλια: