Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

Προσευχή συκοφαντημένου

Συ, Χριστέ Βασιλεύ, γνωρίζεις τα πάντα και δεν σου ξεφεύγουν, Θεέ μου, τα έργα μου .

Ούτε είναι δυνατόν να κρυφτή κανένα πράγμα, είτε λόγος, είτε έργον από την μεγαλοδυναμία σου, πού επιβλέπει τα πάντα και τα ξέρει ακόμη προτού γίνουν .

Συ, Κύριε, γνωρίζεις τα βάθη της καρδίας του καθενός και κρίνεις άσφαλτα τα διανοήματα και τούς λογισμούς των ανθρώπων .

Συ είσαι των αδικουμένων βοηθός , των συκοφαντουμένων φανερωτής, συ μισείς την αδικία και αγαπάς το δίκαιον .

Όλος είσαι φως, και εμπρός σου αδύνατον είναι νά κρυφτή κανένα κάμωμα ανθρώπου .

Στη δίκαιη κρίση σου Θεέ μου, αφήνω και τη δική μου υπόθεση .

Παρακαλώ με το ζύγι της άκρας δικαιοσύνης σου να ζυγίσεις και τη δική μου θέση 1.

1 Λαυσαικόν , Εκδόσεις Β. Ρηγοπούλου , Θεσσαλονίκη 2002

Δεν υπάρχουν σχόλια: