Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΤΑΒΟΥΛΑΡΕΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΠΟ ΤΗΝ Ι.Μ. ΑΓΙΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΤΟΥ ΙΟΡΔΑΝΙΤΟΥ.



ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΙΓΝΑΤΙΟΣ. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ.

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!


Σήμερα το πρωί τηλεφώνησα κανά δυό φορές τον γέροντα Χρυσόστομο στη μονή του Αββά Γερασίμου,αλλά δεν το απαντούσε. Μετά από μισή ώρα με τηλεφώνησε εκείνος ...όλο χαρά!!!
Ευχήθήκαμε ο ένας στον άλλον, και με ρώτησε ....που χάθηκα και δεν πήγα καθόλου κοντά του,αλλά μόνος του και πάλι απήντησε και μου ανέφερε ότι ήταν μεγάλος ο φόρτος των ημερών,και ότι καταλαβαίνει." Γέροντα....,του είπα, τι μήνυμα να δώσω στην παρέα στο διαδίκτυο;;;Θα τους γράψω κάτι από σας.

Να τους πεις, μου είπε, να έχουν, και να έχουμε όλοι μας........ΥΠΟΜΟΝΗ,ΥΠΟΜΟΝΗ,ΥΠΟΜΟΝΗ......,την "χρυσή υπομονή" και την ελπίδα στο Θεό!!! 

Ζήσαμε ,μου είπε, με πολλή γλυκειά κούραση και κόπωση τις Αγιες αυτές ημέρες!!! Ηταν κοπιαστικά,αλλά πλην όμως πανέμορφα!!! 
Εσύ γέροντα μου,μου είπε,ξέρεις να μιλάς και να γράφεις,οπότε τι να σου πω;;; Ξέρεις εσύ, .....μετέφερέ τους την πολλή μας αγάπη και ότι τους έχουμε έννοια,στο μυαλό μας και στις προσευχές μας ....ΟΛΟΥΣ!!! Την ευχή μου να έχουν και του αγίου μας,....σε φιλώ πολύ...βρε Ιγνάτιε μου!!!".
Αγνή ψυχή και ευλογημένη ο γέροντας Χρυσόστομος,όπως πάντα.!!!!!
Την ευχή του να έχουμε.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

https://www.facebook.com/groups/69108808124/?fref=ts

Δεν υπάρχουν σχόλια: