Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ.








Παρόμοια καί ό άγιος μεγαλομάρτυς Γεώργιος (3ος- 4ος αί.), αφού καταφρόνησε μέ τή χάρη τού Χριστού αλλά τά φρικτά βασανιστήρια πού επινόησε ή κακία τών δημίων του, αφού ανέστησε μπροστά στα μάτια τους έναν νεκρό, αφού κατέστρεψε τά είδωλα μόνο μέ την επίκληση τού ονόματος τού Χριστού, φτάνοντας στον τόπο τού μαρτυρικού του θανάτου, έκανε τούτη την προσευχή: «Δοξασμένος να είσαι, Κύριε καί Θεέ μου, πού δεν μέ παρέδωσες σάν θήραμα στους διώκτες μου καί δεν έδωσες χαρά στους εχθρούς μου, αλλά λύτρωσες την ψυχή μου σάν πουλί από την παγίδα των κυνηγών. Καί τώρα, Κύριε, άκουσέ με καί παραστάσου μου την τελευταία μου τούτη ώρα Φύλαξε την ψυχή μου από τόν άρχοντα τού αέρα, τόν απαίσιο αντίπαλο Σου, καί από τά ακάθαρτα πνεύματα πού τόν άκολουθοΰν. Μή λογαριάσεις γιά αμαρτία τή θανάτωσή μου σ’ εκείνους πού την εκτελούν από άγνοια, άλλά συγχώρησέ τους καί δείξε τους την αγάπη Σου, γιά να Σε γνωρίσουν καί να κληρονομήσουν τή βασιλεία Σου μαζί μέ τούς εκλεκτούς Σου»




Λόγος γιά τά πνεύματα-Λόγος γιά τόν θάνατο

Συγγραφέας : Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσανίνωφ. 
 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: