Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ.


ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΗΣ ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΘΑΥΜΑΣΤΌ ΓΕΓΟΝΌΣ. 
"Η ανιψιά μου  η  Τζούλια ζει μαζί μας εδώ και επτά χρόνια. Την πήρα παιδί τριών ετών μετά το θάνατο της μητέρας της, της αδερφής μου. Τώρα είναι δέκα χρονών. Ένα πρωί μου είπε:

- Θεία, είδα την μητέρα μου σε ένα όνειρο, υποσχέθηκε να έρθει σε μένα στην πραγματικότητα και είπε ότι δεν πρέπει να φοβάμαι! -Θα έρθει η μαμά!

Τρεις μέρες αργότερα, το πρωί, η Τζούλια διάβασε ένα βιβλίο.. Ξαφνικά σηκώθηκε και πήγε στην πόρτα, σαν να συναντήσει κάποιον:
Τότε επέκτεινε το χέρι της και σήκωσε το κεφάλι της, σαν να δέχεται ένα φιλί, κάθισε σε μια καρέκλα δίπλα σε κάποιον αόρατο, λέγοντας ότι η μητέρα της είχε έρθει μαζί της. Η Τζούλια είπε ότι η μητέρα μου μου είπε να κάνω αυτό και αυτό. Ταυτόχρονα, μίλησε για πράγματα που ήταν άγνωστα για μένα και το πιο σημαντικό, απρόσιτα στα χρόνια μου .  Παραδείγματος χάριν, είπε γεγονότα από το παρελθόν, γνωστά μόνο στην αποθανόντα αδερφή μου και σε μένα , και ανέφερε τέτοια επιχειρήματα για την ζωή της τα οποία κανένα παιδί δέκα ετών δεν μπορούσε μόνο να φανταστεί. Αυτά τα φαινόμενα επαναλαμβάνονται συχνά και είμαστε ήδη συνηθισμένοι σε αυτά.

"Πες τη θεία σου," είπε κάποτε, "ότι θα μπορούσα να γίνω και ορατή σε αυτήν, αλλά δεν μπορεί να σταθεί και θα αρρωστήσει, γι 'αυτό θα  της μιλήσω μέσω εσένα ". Τα παιδιά, μας φοβούνται λιγότερο από τους ενήλικες.

Πολύ συχνά ζητούσε να προσευχηθώ  αφού πολλές φορές ζητούσε Μνημόσυνο. Όλοι πηγαίναμε στον ναό. Ο πατέρας ήδη είχε συνηθίζει τις ιστορίες μας και δεν ένιωθε έκπληξη. 
Σε μια από τις εμφανίσεις της, είπε στην Τζούλια :

« Ο πατέρας σου θα παντρευτεί σύντομα, αλλά μην φοβάσαι, η μητρια σου θα είναι ευγενική και θα σε αγαπάει πάρα πολύ, θα σου δώσει πολύ αγάπη ».

Αυτή η πρόβλεψη έγινε πραγματικότητα. Έξι μήνες αργότερα, είπε ότι δεν θα έρχεται πλέον. "Η αδελφή μου  ζητούσε συνεχώς να προσευχηθώ γι 'αυτήν, αν και μέχρι τότε, ειλικρινά, δεν προσευχόμασταν ιδιαίτερα, αλλά μετά την επίσκεψη της αδελφης αρχίσαμε να πηγαίνουμε  πιο συχνά στην εκκλησία".


 "ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΏΝ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΙΕΡΈΩΝ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: