Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ ΚΥΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΣΙΔΕΡΗ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ

Η κα Αθηνα Σιδερη εφυγε για τους ουρανους πριν απο λιγο. Με ενημερωσε η κορη της η Μαρω! Ταξιδευει στην ουρανια βασιλεια μαζι με τον Αγιο Πορφυριο τον πνευματικο της πατερα. Ολες οι ψυχες σημερα θα την υποδεχτούν και θα χαιρονται μαζι της. Ο Αντρας της ο κος Θανάσης η κορη της η Σταματίνα που τοσο πονεσε για τον χαμό τους! Τωρα θα προσευχομαστε για σενα μανουλα μου γλυκεια... οπως μου το ζήτησες «να προσευχεστε οταν γονατισω στον Κυριο να εχω καλήν απολογία»! Καλο Παραδεισο Αγαπημενη μου, τωρα θα εισαι πιο κοντα μας αφου το σαρκίο σου δεν θα σε εμποδιζει... σε ευχαριστουμε για τις προσευχες σου! ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ ΚΥΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΣΙΔΕΡΗ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ! «»Τα δακρυα μου εν ποταμος τζε τρεχουν τζαι τζυλουσιν τωρα που τα ματια μου εν θα σε ξανα δουσιν»» 

Δεν υπάρχουν σχόλια: