Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2021

Ο διευθυντής μου ήταν ενάντια στην απόφαση μου να δείξω τα μαλλιά μου αλλά του είπα ότι έκανε λάθος.



 


Ο διευθυντής μου ήταν ενάντια στην απόφαση μου να δείξω τα μαλλιά μου αλλά του είπα ότι έκανε λάθος. Πίστευα ότι αυτό θα με έκανε να νιώσω πιο δυνατή, ότι ήταν σημαντικό να αποδεχτώ ποια είμαι τώρα και το στάδιο της ζωής μου στο οποίο βρίσκομαι.

Στην αρχή ανησυχούσα για το πώς θα αντιδράσει ο κόσμος, ακόμα και σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να κρυφτώ με περούκες. Αλλά μετά τις πρώτες φορές που έδειξα τα μαλλιά μου, ένιωσα πολύ δυνατή. Ανακάλυψα ότι η απόφαση μου ήταν σωστή. Νιώθω φυσική, χωρίς προσποίηση, άνετη, αληθινή. Αποδέχομαι αυτό που είμαι. Είναι παράξενο αλλά είναι σαν να νιώθω νεότερη τώρα γιατί φαίνομαι φυσική. Τα μαλλιά ταιριάζουν στην ηλικία του προσώπου μου.

Το Χόλιγουντ πάντα τόνιζε τη νεολαία και υπέφερα πολύ ως ηθοποιός από αυτό το γεγονός. Όλοι ήθελαν να δείχνω νεότερη. Και αυτό με πληγώνει γιατί δεν έχω δικαίωμα να δεχτώ αυτό που είμαι, τα χρόνια που είμαι.

Η αλήθεια είναι ότι νιώθω υπέροχα για τα χρόνια μου και νομίζω ότι είμαι σε εξαιρετική φόρμα γιατί ασκούμαι πολύ, τρώω σωστά, κάνω έναν δραστήριο τρόπο ζωής. Νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να είμαι περήφανη για το ποια είμαι, όχι να προσπαθώ να κρύψω την ηλικία μου. Γιατί πρέπει να δείχνω μικρότερη από την ηλικία μου; Δεν περιμένουμε το ίδιο πράγμα από τους άντρες, έτσι δεν είναι; Ακόμα και αντιθέτως, μας αρέσουν πάρα πολύ οι μεγαλύτεροι άντρες, με τα μαλλιά εντοιχισμένα, αυτοί που δεν κρύβουν τα χρόνια τους. Πότε θα έχουμε την ίδια στάση απέναντι στις γυναίκες;

Άντι ΜακΝτάουελ

Δεν υπάρχουν σχόλια: