Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021

Έτσι όπως πρέπει ή έτσι όπως νιώθω;

 



Έτσι όπως πρέπει ή έτσι όπως νιώθω;


Είναι μερικές φορές που βρισκόμαστε ανάμεσα στο πρέπει και στο πώς νιώθουμε.... Κάποιοι λένε ότι στην ζωή να βαδίζουμε όπως νιώθουμε, άλλοι ότι θα ήταν σωστό να πορευόμαστε όπως πρέπει..... Είναι το πιό αμφιλεγόμενο θέμα και στην πίστη μας.... Έχουμε ακούσει να λένε εγώ δεν πάω σύμφωνα με αυτά που λένε αλλά κατά την δική μου πίστη, όπως νιώθω εγώ την σχέση μου με Τον Θεό, άλλοι πάλι βαδίζουν στον κανόνα, στο γράμμα του νόμου.... Έτσι αμφιταλαντευόμαστε και μπερδευόμαστε.... Έλεγε ένας παππούλης....


Στον γάμο της Κανά ξέρεις ποιόν πάντρεψε ο Χριστός; 


Ευλόγησε τον γάμο του "πρέπει" και του "νιώθω"..... Είπε ο Κύριος στην Αγία Μητέρα Του....τί ἐμοὶ καὶ σοί, γύναι; οὔπω ἥκει ἡ ὥρα μου..... Δηλαδή δεν ήρθε η ώρα, δεν πρέπει ακόμα και όμως με το συναίσθημα, με τον τρόπο που ένιωσε ο Κύριος ευλόγησε το ύδωρ και έγινε οίνος.. Το αντίθετο πάλι όταν τον μήνυσαν ότι ο φίλος του Λάζαρος αρρώστησε βαριά, Εκείνος ήθελε να πάει να γλιτώσει τον φίλο Του αλλά όμως περίμενε γιατί έτσι έπρεπε ώστε να δοξαστεί Το όνομα Του Θεού....


Το "πρέπει" είναι παντρεμένο με το "νιώθω", αν έχεις μόνο το ένα σαν σύμβουλο στην ζωή θα έχεις προβλήματα, θα αμφιταλαντεύεται η ψυχή και το μυαλό...


Άλλωστε ξέρεις κάποιον δάσκαλο να διδάσκει ότι νιώθει και όχι αυτά που πρέπει; 


Μήπως ξέρεις κανέναν Ιερέα που να κάνει αυτά που πρέπει αλλά να μην τα νιώθει;


Ξέρεις κάποιον που κοινωνά Σώμα και Αίμα όταν και όποτε το νιώθει χωρίς να κάνει αυτά που πρέπει;


Επειδή σίγουρα θα υπάρχουν, άλλο τόσο σίγουρος είμαι ότι δεν σου αρέσουν, οπότε αδερφοί μου να τα παντρεύουμε και όχι να τα χωρίζουμε....


      - Ο Ανάξιος -

Δεν υπάρχουν σχόλια: