Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022

Για να συνεχίσετε να προχωράτε προς τον Θεό, πρέπει να βιώσετε πώς προσεύχονται οι πρεσβύτεροι.Όλοι στη ζωή χρειάζονται μια συνάντηση με έναν δίκαιο άνθρωπο, θα έλεγε κανείς, με έναν άγιο.

 

Επισκέφτηκα πρόσφατα τον πατέρα Ηλία με ένα σημαντικό έργο. Στάθηκα μαζί του στο βωμό. Περίμενα. Ο βωμός είναι ένας οικείος χώρος προσευχής για μένα, καθώς είμαι ψάλτης και αναγνώστης στον ελεύθερο χρόνο μου.


Συνήθως το πρωί διαβάζουμε σημειώσεις στη ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΉ.
Ο πατέρας ΗΛΙΑΣ  γυρίζει προς το μέρος μου και μου δίνει ένα σωρό από τις σημειώσεις του: "Ορίστε! Διαβάστε παρακαλώ..".

Ξεκινάω, αλλά αυτή είναι λίγο ασυνήθιστη επιλογή. Δεν υπάρχουν μόνο ονόματα, αλλά κραυγές ψυχών και περιγραφή προβλημάτων και ασθενειών με τελευταία ελπίδα τον γέροντα.

Και ανάμεσα σε αυτόν τον πόνο, πρέπει να βρεις ονόματα... Καρκίνος, διαζύγια, νεκροί  και όλα αυτά τα αναλαμβάνει ο ιερέας στα 90 του...

Μόνο αφού το διαβάσεις μπορείς να «τρελαθείς». " ...
έκλαψα και πρόφερα τα ονόματα με προσευχή ... Στο τέλος των Προσκομιδών, κατάλαβα ότι δεν είχα κανένα "πρόβλημα" ...

Τα προβλήματα στη δουλειά είναι επιλύσιμα. Έστρεψαν τα παιδιά εναντίον μου - θα προσευχηθώ για αυτά με αγάπη, αλλά προς το παρόν υπάρχει περισσότερος χρόνος για προσευχή και ζωή ...
Δεν έχω κανένα πρόβλημα!

«Κύριε, ευχαρίστησε τον Θεό για ό,τι είναι και τρεις φορές για ό,τι δεν είναι».

Έβαλα κάτω τις σημειώσεις και ξέρω ότι ο πάτερ θα τις ξαναπάρει αργότερα ο πατέρας Ηλίας  και ήδη στο Χερουβικό και στο Κανόνα θα διαβάσει γονατιστός...

Κοίταξα τον Πατέρα. Γύρισε και χαμογέλασε λυπημένα... Κατάλαβα ότι διάβασε τις σκέψεις μου...

"Όλα θα πάνε καλά. Ας προσευχηθούμε..."

Εδώ είναι ένα παράδειγμα πραγματικής προσευχής και πώς πρέπει να είναι..

 Στην ΟΠΤΙΝΑ τό 1999,  μου μίλησε για πολλή ώρα για τον Θεό και ότι «ο ήλιος δεν είναι πάντα ορατός στον ουρανό. Μερικές φορές τα σύννεφα το σκεπάζουν, αλλά είναι πάντα εκεί και ο πιλότος θα το δει όταν απογειωθεί.

Τότε σκέφτηκα: «Και γιατί χρειάζομαι αυτές τις κοινές αλήθειες;»
Τώρα κατάλαβα γιατί έχει σχέση με λύπες ....
Αφού είδαμε ο ένας τον άλλον στο Βωμό στο Περεντέλκινο και στο Κρεμλίνο ...

Για να συνεχίσετε να προχωράτε προς τον Θεό, πρέπει να βιώσετε πώς προσεύχονται οι πρεσβύτεροι.
Όλοι στη ζωή χρειάζονται μια συνάντηση με έναν δίκαιο άνθρωπο, θα έλεγε κανείς, με έναν άγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: