Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 2 Απριλίου 2022

ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ.




 Παραβολή

 

Μόλις ένα πουλί έπιασε ένα αηδόνι, ήθελε να το σφάξει και να το φάει. Το αηδόνι άρχισε να ικετεύει για έλεος:

- Τι σε ωφελεί αν με σφάξεις; - Άσε με να πάω καλύτερα, θα σου δώσω τρεις συμβουλές για αυτό.

 

Το πουλί συμφώνησε. Το αηδόνι του είπε:

«Ποτέ μην κυνηγάς αυτό που δεν μπορείς να πιάσεις, μην λυπάσαι για ό,τι έχει ήδη περάσει και μην πιστεύεις ποτέ ένα ψέμα.

Το πουλάκι άφησε ελεύθερο το αηδόνι. Το αηδόνι ήθελε να δοκιμάσει τον ελευθερωτή του - για να μάθει πώς δέχτηκε τη συμβουλή του:

- Ανόητε, - είπε. Τι θησαυρό που άφησες να φύγει! Έχω ένα διαμάντι στο μέγεθος ενός αυγού στρουθοκαμήλου μέσα μου.

 

Το πουλί λυπήθηκε από την παράβλεψή του και άρχισε να δελεάζει ξανά το αηδόνι.

«Έλα να μείνεις μαζί μου», είπε, «και μετά θα σε αφήσω να φύγεις ξανά.

«Τώρα κατάλαβα», είπε το αηδόνι, «η ευκολοπιστία και η τρέλα σου δεν μπορούν να με πιάσουν. Μετανιώνεις που με άφησες έξω - μετανιώνεις για όσα σου είπα πιστεύεις ότι έχω μέσα αυγό στρουθοκαμήλου . Είδε αυτό και αν  είναι παράδειγμα μεγαλύτερο από εμένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: