Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 5 Ιουνίου 2022

Θαυμαστό γεγονός....

 



«Ένας παλιός πιστός από την Αντιόχεια εμφανίστηκε στον ιερέα της εκκλησίας του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου μετά τον θάνατό του.

 Ο ιερέας τον ρώτησε: «Ποιος είσαι;».

 Ο γέρος απάντησε: Είμαι ο τσαγκάρης που σου έφτιαχνα σανδάλια όταν ήσουν μικρός.

 Και πώς έγινες προάγγελος του θελήματος του Θεού;

 Με τη χάρη του Θεού, Πατέρα, έχω μόνο τρία καλά πράγματα στη ζωή μου.

 Πρώτος: Δεν έκρινα ποτέ κανέναν.

 Δεύτερο: Έδωσα καρπούς από τα δέντρα μου σε όλα τα παιδιά στο δρόμο.

 Και τρία: Είπα σε κάθε άνθρωπο που είδα: «Κύριε, ελέησέ τον».  Αυτό είναι όλο.

 Και στη φοβερή κρίση, περίπου επτά χιλιάδες άνθρωποι, που είχαν αποκοιμηθεί πριν από εμένα, μαρτύρησαν ότι είχαν λάβει το έλεος του Θεού με τις ανάξιες προσευχές μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: