Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 28 Ιουνίου 2022

Περιπτώσεις διορατικότητας του γέροντος Ιωάννη (Κρεστιάνκιν). 4

 



Φάκελος

 

Γκενάντι Τιμοφέεβ:

 

— Μια φορά, όταν ήμουν ακόμα φοιτητής, ενώ ήμουν στο μοναστήρι, συνέβη να χάσω το πορτοφόλι μου. Πώς να φτάσω στο Λένινγκραντ, δεν ήξερα. Μπορούσα, βέβαια, ν’ απευθυνθώ στον πατέρα Αλύπιο, αλλά ντράπηκα.

 

Ο γένοντας ξαφνικά βγάζει έναν φάκελο και μου τον δίνει

 

Φεύγοντας, πάντα πήγαινα να πάρω την ευλογία από τον πνευματικό μου πατέρα, τον πατέρα Ιωάννη (Κρεστιάνκιν). Φυσικά, δεν του είπα τίποτα για το περιστατικό, γιατί ένιωθα άβολα. Μιλώντας λίγο μαζί μου και ευλογώντας, ο γένοντας ξαφνικά βγάζει έναν φάκελο και μου τον δίνει. Κατάλαβα πως περιείχε χρήματα. Άρχισα ν’ αρνούμαι, αλλά ο γέροντας επέμενε, λέγοντας ότι είναι κάτι που έχω ανάγκη εκείνην την ημέρα. Όταν έφτασα στον σταθμό και άνοιξα τον φάκελο, προς έκπληξή μου, είδα το ακριβές ποσό που έχασα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: