Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

Πατήρ Gherontie Puiu, ηγούμενος της Μονής Καραϊμάν



Πατήρ Gherontie Puiu, ηγούμενος της Μονής Καραϊμάν

 Ένα βράδυ, ενώ κοιμόμουν, "λέει ο πατέρας Gherontie, ηγούμενος της Μονής Caraiman - ένα μοναστήρι στο Busteni της κομητείας Prahova," ξύπνησα με ένα σημείωμα στο χέρι.  Ποτέ δεν ήξερα ποιος το έγραψε και πώς μου ήρθε.  Ήταν φτιαγμένο από απλό χαρτί, αλλά η γραφή δεν ήταν ξεκάθαρη.  Μετά βίας το αποκρυπτογραφούσα, σαν να ήταν κινέζικα γράμματα.  Και όταν τον είδα, βρήκα μια προσευχή γραμμένη μέσα του.  Αυτη: «Κύριε, επιστρέψτε στην καλοσύνη και την προσευχή μου όλους τους  εχθρούς μου».  ΑΜΗΝ!  Και γράφτηκε εκεί ότι πρέπει να λέγεται, με πίστη, 30 φορές την ημέρα, για 40 ημέρες, και ότι εκπληρώνει κάθε επιθυμία αυτού που το εκφωνεί.  Και έτσι έγινε!  Από τότε λοιπόν, βγάζω φωτοτυπία με αυτήν την προσευχή, και το δίνω σε όλους.  Και στον έναν ή στον άλλον που
 έχει καυγά ή σκάνδαλο στο σπίτι με τη γυναίκα ή τον σύζυγό  τους κάνω την προσευχή ως εξής: «Κύριε, επέστρεψε τη γυναίκα μου (ή επέστρεψε τον άντρα μου) στην καλοσύνη και την προσευχή, πάνω μου».  Και αυτοί που με άκουσαν, και προσευχήθηκαν, και συμφιλιώθηκαν, ήρθαν κοντά μου, χαμογελώντας. Ήρθαν ζευγάρια νεαρών και μου είπαν ότι προσευχήθηκαν και δεν μάλωναν πια…
 Σημείωση: Οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας διδάσκουν ότι ο Θεός ανταποκρίνεται πάντα στις επιθυμίες της ανθρώπινης καρδιάς, αν αυτές οι επιθυμίες είναι χρήσιμες και σύμφωνα με το άγιο θέλημά Του για τον άνθρωπο.  Βλέπουμε συχνά πώς, θέλοντας με όλη μας την καρδιά ένα συγκεκριμένο πράγμα, ο Θεός δεν μας το δίνει και μετά από χρόνια ανακαλύπτουμε ότι αυτό το πράγμα θα ήταν πραγματικά επιβλαβές για εμάς αν είχε εκπληρωθεί στη ζωή μας.  Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι ο Θεός θα μας δώσει ό,τι είναι χρήσιμο για εμάς και να μην στεναχωριόμαστε όταν δεν λαμβάνουμε πάντα αυτό που ζητάμε.  Θεέ, ελέησέ μας και σώσε μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: