Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2022

Σε μια γωνιά ξεχασμένη από τον κόσμο ... κοντά στη γέφυρα με μύλο




Μια ηλικιωμένη γυναίκα και ένα παιδί περνούν τη ζωή τους σε έναν αχυρώνα.
 Είχαν μεγάλη ανάγκη...δύσκολα τα κατάφερνε η γιαγιά
 Μεγάλωνε την ανιψιά του με πολύ κόπο και αγάπη!

 Αλλά γρήγορα τά  προβλήματα έρχονται πάνω στον ταλαιπωρημένο άνθρωπο
 Και το καλό της κοριτσάκι αρρώστησε μια μέρα!
 Η ηλικιωμένη γυναίκα προσπαθούσε ακόμα να βρει μια θεραπεία για την ασθένεια
 Μάταια όμως...τίποτα δεν έχει σχέση με τους φτωχούς!

 Άρχισε να κλαίει η ηλικιωμένη γυναίκα σε έναν γιατρό στην πόλη
 Δεν είχε λεφτά να τον πληρώσει, αλλά πήρε μια γωνιά από το τυρόπηγμα!
 Αλλά ο γιατρός της λέει: ,, - Δεν μπορώ να σε βοηθήσω, γιαγιά, μέχρι να έρθει κοντά μου, βιάσου γιαγιά».

 Δάκρυα κύλησαν στα μάγουλά της γιατί δεν άντεχε
 Το άρρωστο κοριτσάκι της σε γιατρό μέχρι στιγμής...
 Περπατώντας όμως στους δρόμους βλέπει μία εκκλησία μπροστά της.
 Μια όμορφη εκκλησία, σε ένα δρόμο...κάπου!

 Μπήκε κοιτάζοντας ντροπαλά τους αγίους στις εικόνες
 Και η γριά γονάτισε δίπλα σε κάτι καρέκλες.
 Ακούγοντας τη γριά τη μεγάλη προσευχή τους
 Άρχισε να προσεύχεται δυνατά:

 ,, - Θεέ μου, είμαι η Μαρία!  Η ανιψιά μου είναι άρρωστη!
 Είναι πολύ καιρό στο κρεβάτι...είναι αδύναμη και άρρωστη.
 Αν μπορείτε να τη γιατρέψετε, πήγαινεται τώρα...γρήγορα...γρήγορα
 Το σπίτι μας είναι δίπλα στον μύλο που είναι δίπλα σε μια γέφυρα!

 Θα δείτε το σπίτι μας με τους τοίχους που ραγίζουν
 Έχει τρύπες στον έρπητα ζωστήρα, είναι μικρή και φτωχή...
 Ψάξτε κάτω από το κόκκινο χαλί και πάρτε το κλειδί από την πόρτα
 Πήγαινεται,  παρακαλώ, γιατρέψε την ανήψια μου!  Το κορίτσι μου σαν κούκλα είναι!

 Μην ξεχάσετε !  Όταν βγείτε από το σπίτι, βάλτε το κλειδί πίσω
 Για να ανοίξω την πόρτα όταν επιστρέψω!
 Τελειώσατε, γράψατε τη διεύθυνσή σας;  ...εδώ...πάω κι εγώ στο δρόμο,
 Ευχαριστώ, Μεγάλε Κύριε... σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!».

 Οι «ευσεβείς» γυναίκες την κοιτούσαν με πολύ γέλιο
 Λέει μια πιο θορυβώδης: ,, - Αλίμονο και πικρή στην προσευχή της!
 Όμως η γριά παίρνει την τσάντα της και πηγαίνει σπίτι
 Με μεγάλη ελπίδα στον Κύριο...δεν τα ακούει ή δεν τον νοιάζει!

 Και απορία!  Όταν φτάνει και ανοίγει βιαστικά την πόρτα,
 Η αγαπημένη της εγγονή τραγουδούσε ενώ κουνούσε την κούκλα
 ,, - Πως?  Ξύπνησες μωρό μου;  Έλα γρήγορα στη γιαγιά!  "
 Και σύντομα, η ανιψιά πετάει στην αγκαλιά του σαν αγοροκόριτσο!

 ,, - Ένας γιατρός ήρθε εδώ και με φίλησε στο μέτωπο
 Είχε ρούχα από φως και με πλεξούδες πολλά αστέρια,
 Και κάτω από τις έναστρες κλειδαριές...σαν το κρίνο το μέτωπό Του!
 Στα χέρια του όμως, γιαγιά, είχε δύο βαθιές πληγές στα νύχια!

 Και μου είπε με απαλή φωνή, χαϊδεύοντας το γυμνό μου πέλμα
 Άσε με να ξαναπαίξω με την κούκλα γιατί δεν είσαι πια άρρωστη!
 Μου ζήτησε να σου πω κι εγώ ότι βρήκε το σπιτάκι μας
 Και έχεις το κλειδί να κάθεται ακριβώς κάτω από το χαλάκι, δίπλα στο παράθυρο!».

 Στίχοι: Ηλιάνα Πόπα

Δεν υπάρχουν σχόλια: