Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 28 Αυγούστου 2022

ΘΑΎΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΡΏΣΤΙΑ ΤΟΎ ΚΑΡΚΊΝΟΥ.


«Ήταν μια κυρία από το Βουκουρέστι που ήρθε σε μένα και μου εξομολογήθηκε γιατί πήγαινε για ολική υστερεκτομή επειδή είχε καρκίνο στα γεννητικά όργανα.  Και αυτό που μου έρχεται στο μυαλό είναι να της πω να μην χειρουργηθεί, αλλά να ακολουθήσει τον κανόνα που της δίνω, ότι ο Θεός μπορεί να τη θεραπεύσει αν έχει πίστη.  Έρχεται σε μια εβδομάδα περίπου.  Έκλαιγε.  Δεν την θυμόμουν και σκεφτόμουν ότι κάποιος είχε πεθάνει.  Λέω: «Αν κάποιος που αγαπάς έχει πεθάνει... αυτό είναι.  Πάμε όλοι.  Διαδοχικώς."  Λέει, «Όχι, πατέρα.  Δεν με ξέρεις πια;»  Λέω όχι.  Δεν σε θυμάμαι».  Λέει: «Είμαι εκείνη η γυναίκα από το Βουκουρέστι, άρρωστη με καρκίνο, που επρόκειτο να χειρουργηθεί...» Λέω: «Ναι, τώρα το θυμάμαι».  Λέει: «Κράτησα τον κανόνα που μου έδωσες και όταν πήγα στο νοσοκομείο για έλεγχο, οι γιατροί με βρήκαν υγιή!  Δεν έχω καρκίνο πια!  Γι' αυτό ήρθα: να σας ευχαριστήσω».  «Πρέπει να ευχαριστείς τον Θεό που σε έκανε καλό.  Απλώς σου έδωσα την ευλογία να κάνεις αυτό που λέει!».
 «Ο Θεός κάνει θαύματα για την πίστη του ανθρώπου».

  Parintele  Avva   Ioanichie-  Manastirea  Frasinei

Δεν υπάρχουν σχόλια: