Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2022

Το τρελοκομείο.


«Στο πάρκο ενός φρενοκομείου, συνάντησα έναν νεαρό άνδρα με χλωμό και όμορφο πρόσωπο, γεμάτο κατάπληξη.  Κάθισα δίπλα του στον πάγκο και είπα:
 - Γιατί είσαι εδώ?
 Μου έριξε μια έκπληκτη ματιά και είπε:
 - Είναι ακατάλληλη ερώτηση, θα σου απαντήσω πάντως.  Ο πατέρας μου ήθελε να με κάνει ένα αντίγραφό του, όπως και ο θείος μου.  Η μητέρα μου είδε σε εμένα την εικόνα του ένδοξου πατέρα της.  Η αδερφή μου μου έδειξε τον ναύτη σύζυγό της ως τέλειο πρότυπο.  Ο αδερφός μου σκέφτηκε ότι πρέπει να είμαι πανομοιότυπος με αυτόν: ένας πολύ καλός αθλητής.  Ακόμη και οι δάσκαλοί μου, ο διδάκτορας της φιλοσοφίας, ο καθηγητής μουσικής και ο μαθηματικός ήταν πολύ αποφασισμένοι: ο καθένας τους ήθελε να είμαι η αντανάκλαση του προσώπου τους σε έναν καθρέφτη.  Γι' αυτό ήρθα εδώ.  Βρίσκω το περιβάλλον εδώ πιο υγιεινό.  Εδώ τουλάχιστον μπορώ να είμαι ο εαυτός μου.
 Ξαφνικά γύρισε προς το μέρος μου και με ρώτησε:
 - Και είστε εδώ λόγω της εκπαίδευσής σας και των καλών συμβουλών σας;
 Απάντησα:
 - Όχι, είμαι εδώ για μια επίσκεψη.
 - Α καταλαβαίνω.  Προέρχεσαι από το τρελοκομείο στην άλλη πλευρά του τοίχου».

 Χαλίλ Γκιμπράν

Δεν υπάρχουν σχόλια: