Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 27 Μαΐου 2023

Ο ΔΙΆ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΆΛΟΣ ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ Ο ΡΟΥΜΆΝΟΣ.



 «Ας ευχαριστήσουμε τον Θεό που είναι ζωντανή και όχι νεκρή !
 Όταν ήταν στο μοναστήρι, ήθελα να μείνω συνέχεια μαζί του, αλλά δεν καταλάβαινα γιατί.  Ένιωσα μια χαρά... Έμεινα πίσω, δεν είχα το κουράγιο να κάνω ερωτήσεις, απλώς άκουγα.  Δεν με ένοιαζε καν ποιος ρωτούσε ο κόσμος ή τι ρωτούσε.  Χάρηκα που ήμουν μαζί του, όπως ήταν όταν καθόμουν δίπλα στον πατέρα Ιουστίν.  Άνθρωποι με άγια ζωή...
 Μου τηλεφώνησαν ότι η ανιψιά μου είναι στο νοσοκομείο, πολύ βαριά άρρωστη, αλλά δεν ήξερα περί τίνος πρόκειται.  Σε αυτό το διάστημα ήμουν προβληματισμένος, γιατί είχα μάθει μόνο ότι ήταν σε κώμα.  Τότε ο Σεβάσμιος Γεροντιος είχε έρθει στο μοναστήρι και ανέβαινε στο άσυλο.  Στην είσοδο τον συνάντησα και του ζήτησα να προσευχηθεί για  την ανιψιά μου.  Εκείνη τη στιγμή κάθισε στα γόνατά του και άρχισε να προσεύχεται με όλη του την καρδιά... Τελικά είπε προσευχόμενος: «Ας ευχαριστήσουμε τον Θεό που είναι ζωντανή και όχι νεκρή!».  Με τρόμαξε, αλλά δεν κατάλαβα σε ποιον αναφερόταν.
 Μετά από ένα ή δύο χρόνια, όταν ήρθε η ανιψιά μου στο μοναστήρι και μου είπε τι έγινε τότε, έκανα τη σύνδεση.  Ούτε στους γονείς του είπε την αλήθεια.  Πήγε σε μια ντίσκο χωρίς να ζητήσει την άδειά τους, της έβαλαν ναρκωτικά στο ποτό και έπεσε αναίσθητη.  Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σε κώμα.  Οι γιατροί του είπαν αργότερα ότι ήταν έτοιμη να πεθάνει.  Τότε κατάλαβα γιατί προσευχόταν έτσι ο Ευσεβής!
 Μοναχός Σ.,
 Μονή Paltin, Petru Vodă

Δεν υπάρχουν σχόλια: